Syskonlängtan 4
Cellisen: Då var det nåt bra med denna mensen ändå, den kom i helt precis rätt tid
Alltid nåt...
Rätt skönt att ha nåt att skylla på.
Cellisen: Då var det nåt bra med denna mensen ändå, den kom i helt precis rätt tid
Alltid nåt...
Rätt skönt att ha nåt att skylla på.
Höst: Håller tummarna för era eskimåer! Spännande
Cellisen: Oj, skynda skynda.
Hoppas stressen nu på morgonen inte förstör dagen...
Vi sov lite längre med flit idag. Brukar ta lite tid att komma i ordning här med en liten 3 åring som vill väldigt mycket på sitt sätt. Men jag är en hopplöst dålig mamma och har börjat sätta på TV´n på morgonen
Då äter hon, vi hjälps åt med kläder, tandborstning o hårborstning utan protester när hon tittar samtidigt. Plötsligt har vi haft en halvtimme över på morgonen
Så varför inte lixom??
Här blir det nog vaccin. Tror jag... Ska till BVC nästa v och tänkte prata med vår sköterska lite till om det. Både mamma o min syster är riskgrupper så de ska väl vaccinera sig.
Nu tänker jag som så att vaccinet ger ju inte 100% skydd, men om alla i familjen är vaccinerade så behöver vi kanske inte oroa oss vid minsta lilla symptom. TEX Alltså om jag inte är vaccinerad finns det ju en risk att jag smittar dom även om dom är vaccinerade. Om jag är vaccinerad så är ju risken mindre. Lite svårt att förklara mitt resonemang. Låter logiskt när jag tänker på det men det ser lite konstigt ut när jag läser
Jeskan: Antar att det inte finns en endaste studie i hur vaccinet påverkar vid IVF. Så det blir väl en chansning. Jag tror det är bättre o vaccineras innan en graviditet iaf än precis i början. Men att vänta med ert FET känns ju inte så lockande misstänker jag... När ska du vaccinera dig i så fall?
Jeskan: Ja ring kliniken o fråga. De borde väl kunna svara...
Kom på en grej, vaccin sänker ju immunförsvaret tillfälligt, så OM det är nåt sånt immunologiskt som gör att jag inte blir gravid så kanske vaccinet kan hjälpa till
Snacka om att gripa efter halmstrån.
Cellisen: Tror inte det är 100% säkert iaf, alltså inget vaccin är väl det?
Tack tjejer för ni delar med er om era morgon tv rutiner.
Vi är världens bästa mammor som gör morgonen mindre stressig med lite TV tid.
Jag såg det bara inte på det sättet.
Tack!
Höst: Lycka till nu! Kämpa med det positiva nu!! KRAMAR
Känner mig riktigt låg idag
Redan innan ÄL. Hoppas det är biverkningar bara o inte förändrat allmäntillstånd
Roat mig med att kolla vilka biverkningar som matchar mitt mående...
Pergo
Sömnlöshet, viktökning, trötthet, håravfall, depression, humörsvängningar.
Zidoval
Onormala flytningar, hudklåda, bullrig mage/väderspänningar/gaser, irritationskänsla, sömnsvårigheter, depression, trötthet.
Måste nog skriva ut o visa min man. Så kanske han har förståelse och står ut med mig... Stackarn
Cybele: Tack
Jag har inte satt mig in i varken Mafia wars eller den där farmen grejen på FB, tur det annars hade jag väl oxå fastnat... Håller tummarna för er nu
Höst: Vad är Largin-plex. Berätta mer
Jag är ju naturläkemedeloman
Cellisen: Tänker på dig
Håller tummarna för att allt kommer gå jätte bra, både med din dotter o på op bordet. KRAMAR
Höst: Tack för tipset om L-argiplex, ska kolla upp det o köpa till nästa cykel...
Nu ska jag iväg o kolla äggblåsorna...