• Trollmor

Syskonlängtan 4

Mammiz: Lycka till på måndag, o kolla upp fötterna

• Trollmor

WHHHIIIII!!!!

GRATTIS HÖST!!!!!

Underbart härligt, då hoppas vi på twins oxå då alltså!! Super spännande!

• Trollmor

Här var det neg test förresten men det ska vi inte prata om nu....

• Trollmor

Jag ska dra upp spänningen lite till här... Tittade på det gamla torkade testet, o skymtade ett streck Så vi får välan se i morgon.... Brösten ömmar fortf ÄL +12.

• Trollmor

Känns som om brösten ömmar mindre nu...

• Trollmor

Mammiz: Lycka till idag nu...

Neg test o ömmandet börjar avta så det är väl bara o vänta

• Trollmor

Höst: Åh, förstår din oro, eller kan tänkta mig. Vad denna oro måste förstöra glädjen... Men nu ska det gå vägen!! *bestämmer* Finns väl inget jag kan säga för att få dig o känna dig bättre... Men babbla av dig kan du ju iaf

Nu anar man ett streck igen, alltså nu när testet är gammalt Har ju hänt nån gång förut med dessa test men oftast inte så, det kanske kanske betyder nåt ändå.....

• Trollmor

Mammiz: Ja jag har några stickor från babytime tror jag är väl samma typ. Jag har ju använt många tester o det är inte ofta som det blitt såna spökisar... Du fick en tid alltså, eller skulle du få nåt mer besked idag?

Cybele:Kul med flytt Jag är på CD 26, ÄL + 13. Så det borde ju inte vara för tidigt, men det kan vara ändå, för jag plussade sent med dottern. Vet inte när mensen kommer, allt från igår tills på tors. Så det är bara att vänta o se...

• Trollmor

Cellisen: Vadå checka av?? Hade det nåt med den ev endon att göra? Sa dr att du skulle vänta med pergon eller? Skönt att cystan var godartad, men att de inte sa nåt om att de misstänkte nåt annat

Mammiz: Hoppas det löser sig med barnvakt, går ju inte att prata o framför allt lyssna när man inte kan koncentrera sig till 100%. Men om inte skriv ner alla frågor du har o lämna till läkaren så missar du inte att fråga nåt iaf

Cybele: Hoppas det känns bättre i magen i dag och att du fått sova lite iaf *kram*

Jag ska ringa gyn nu snart, ska ju ta sista kuren Pergo nu i denna cykel, funderar på att vänta en cykel, ska kolla vad dr säger... Skulle vilja ta om alla prover i utredningen, nåt kan ju ha förändrats på ett år. Ska se om jag vågar fråga...

Har beställt lite naturläkemedel iaf, Zink till maken, Apiforce o L-Argiplex till mig...

Vi har bestämt oss för att åka utomlands i januari så nu har vi i alla fall nåt att se fram emot, så nu tar jag alla pass jag kan på jobbet, så denna vecka ska jag jobba 4 dgr iaf

Svar på tråden Syskonlängtan 4