• Trollmor

Syskonlängtan 4

Höst: Vad har du för TSH? Vad sa kliniken? Har du haft högt länge?

Cybele: Blir Gran Canaria tror jag... Hur var det med din kost nu igen? Ska börja äta som dig fast räkna points oxå kanske...

Xyra: En dotter på 3 år som blev till utan problem. Försökt aktivt i 2 år. Utredning visade allt ok förutom lite högt TSH som nu varit bra i 6 månader. Ska börja på 5:de o sista Pergo kuren nu. Sen vet jag inte vad som händer. IVF planer, men när vet vi inte...

• Trollmor

Cellisen: Åh är du vaken Heeeej!

*dricker kaffe o undrar varför jag inte kan sova vidare när jag får*

• Trollmor

Roligt att det bara kom mad en rad av det jag skrivit

• Trollmor

Berättade lite om TSH, orkar inte skriva igen just nu. Jag hade lite högt TSH förut ju, men fick Levaxin, reagerade med längre lutealfas på en gång. (hade kort innan 9 dgr)

Vi provade nåt glid som skulle vara bra för simmarna, men det var inge vidare glid...

www.storkhjalp.com/zestica.asp

Cellisen: Skumt med boobsen

• Trollmor

Tja!

Tittar bara in för att säga natti natti!

• Trollmor

Cellisen: Jag tror du ska räkna dag 1 idag, om det inte var så att den drog igång med buller o bång?! Min startar alltid lite lätt, så jag räknar ofta bort första dagen. I inrådan av gyn. Dag 1 är ju den dagen då mensen startar på riktigt.

• Trollmor

Höst: Bra att du fick Levaxin. Såg att du fågat o fått bra svar i sköldis tråden, jag brukar läsa i den för att få tips. Jag har ju oxå underfunktion, men har fått ner mitt TSH nu. Själv tar jag Levaxin på kvällen innan jag lägger mig och det funkar bra för mig. För då är det mist risk att jag äter nåt med kalcium. Jag tar alla vitaminer på morgonen.

Här har vi inte hört nåt om vaccinet ännu, men vi är ju inte i någon riskgrupp, men mamma borde snart säga nåt. Hmmmm....

Cellisen: Trist att din mamma inte hade tid att köpa själv, men bra att det blev en present iaf. Fick R välja nåt själv eller? Hoppas hon valde nåt dyrt isf om mormor betalar...

Jeskan: Härligt att det inte är långt kvar tills det är dax igen. Kul att ni roar er under tiden

Här är det inte mycket action just nu, MENS fortf o trött karl, det är botten. Men ser ljuset i tunneln, han jobbar imorgon sen ledig en vecka *förväntansfull*

• Trollmor

Just insett att:
    Jag HATAR att INTE vara gravid!!!!!
    men
    Jag ÄLSKAR min syster, och hon är faktiskt gravid och bebisen kommer snart och JAG ska snart bli moster, o det är STORT!!! Så jag är glad! Och jätte lessen....

Svar på tråden Syskonlängtan 4