Syskonlängtan 4
Inte mot varandra asså utan ni förstår vad jag menar. Söta vänner
Svisch: Jag är inne på min 5:de Pergo kur. Så för oss verkar det inte vara nåt mirakel piller
Men jag har egen ÄL. För alla som har nåt knas med ÄL o cykeln så kan det mycket väl vara ett mirkel piller
Jag fick Pergo bara för att prova. Det är någon minimal procent av par som dom inte hittar nåt fel på som blir hjälpta...
Jag har mest känt mig deppig jag. Sen har jag haft lite olika biverkningar olika månader... Jag kommer nog att få fortsätta med Pergon om jag vill, men jag tror att jag hoppar över det. Vill känna mig lite glad, nog jobbigt med mörkret.
*Kramas med svisch*
Svisch: Tack
Jag har inte heller nåt problem med förstoppning snarare tvärt om
Vet ju inte om det beror på Pergon eller vad... Nu har jag iaf PMS!! Hemskt humör, trött o lessen. Arg på maken *skäms* Han som är världens bästa...
Mammiz: Svårt det där, för tänk om man går om krig med nya flunsan utan att veta om det. Hosta, feber o ont i kroppen är ju symptom
Hur mår ni idag?
Pej: Då får vi våndas tillsammans du och jag... Jag är på ÄL + 9 idag. Imorgon blir det nog test. Inte så skenis faktiskt, men lite ska jag väl kunna komma med
Gräsliga humörsvängningar, trött, deppig, orolig i magen, molvärk ibland men det är mest aktivitet i magen kring äggstockar o livmoder, allt luktar mkt mer...
Mammiz: Jobbigt på årsdagen *kram* Kul med Gekås, jag har inte varit där sen i somras, men då var jag nog där för hela året
Nä, blir väl en tur sen i dec när vi ändå är i krokarna, men nu sparar vi ju till Kanaria så jag kanske borde hoppa över Gekås ändå...
Ang, symptom så brukar jag kolla tillbaka på vad jag skrivit här i tråden o jämföra när jag blir osäker på hur jag mådde tidigare månader... Har ju märkt att jag skenar mer när jag inte äter Pergo än när jag gör det
Vet rätt säkert att jag inte är gravid denna månad ändå, allt känns precis som "vanligt" så varför skulle jag vara lixom...
Just nu känns allt hopplöst, blir inget syskon, vi kommer inte köra mer Pergo o det blir inget IVF. Vet inte ens om jag ens vill längre...
Cellisen: Du var uppe tidigt du
Jag har jobbhelg jag. Maken o dottern är o badar sen blir det en liten shoppingtur sen jobb...
Testade neg idag, ha ha, såklart. Men nu ska jag sluta testa, nästa gång jag testar ska mensen vara SEN minst ÄL +15 typ. Mensen kommer på tisdag tror jag...
Svisch: Hoppas du lyckades
Vi skulle haft familjedag idag men maken har tagit på sig extra jobb. Trist men perfekt, för förra månaden jobbade jag mer än vanligt, och fick ihop timmar så min lön täcker resan som ska betalas med lönen i nov. Nu jobbar han 4 dgr extra denna v, o det blir fickpengarna
Blir en mamma dotter dag i stället, vi ska gå på bio och äta på McD
Väntar på mensen. Inga symptom, inte ens ont i boobsen