• Trollmor

Syskonlängtan 4

Jeskan: Härligt! Håller tummarna...

• Trollmor

Morrn!

Jag ska ta tag i det i helgen här *skäms* att skriva ner lite o inboxa. Hoppas ni har lite tålamod

Nu gyn (progesteronprov) sen jobb sen kommer svärisarna o sen blir det fest...

• Trollmor

Här har vi en svacka.... Hoppas den är tillfällig

• Trollmor

Jag insåg att det är rätt mkt att skriva så jag har inte inboxat er som ni kanske märker. Men här kommer lite länkar i ämnet så kan ni läsa där ist Sen kan jag slå upp i boken om ni har några frågor.

Men den här är rätt sammanfattande:
    www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5483.ab

www.anst.uu.se/dla05000/BlodgruppsdietenK&K.pdf

här är en artikel som där professorn säger att det inte är en bra "diet" Men man väljer vad man tror på...

www.aftonbladet.se/kropphalsa/article94308.ab

• Trollmor

Nu börjas det här... ÄL + 8 idag, svullna bröst och mensvärk

• Trollmor

Jeskan: Spännande Då följs vi åt i denna månads vånda iaf det blir kul. Nu kan jag lägga på illamående o trötthet. Men jag är rätt säker på att det är den vanliga PMSen som börjar göra sig hörd. Det bukar ju inte hindra mig från att leta symptom o börja hoppas...

Cellisen: Knasigt med din ÄL. Vilken dag är du på nu? Tycker fortf att det är konstigt att du inte får gå på kontroll...

• Trollmor

God morgon! *dricker kaffe*

Idag blir det en pluggdag...

• Trollmor

Jag blir väl först ut, på fredag kommer min...

Gyn dr ringde idag, men jag missade samtalet. Undrar vad hon ska säga, det är väl nåt om progesteron provet jag gjorde. Hoppas det är nåt fel faktiskt... Orkar inte med att hon ringer för att tala om att allt är bra o gnida in i ansiktet att det faktiskt inte är nåt fel på mig. MEN VAFAN blir jag inte gravid för då???

• Trollmor

God morgon!

Ja, det är väl samma här egentligen... Men jag börjar ju alltid hoppas så här innan mens dax men den kommer ju troget VARJE månad *arg*

Jag är värsta hormon häxan just nu. Igår började jag gråta när vi sjöng tre gubbar, för det är så fint att tomten och bocken inte vill resa från sin pepparkaksgris Jösses Vaknade halv fem i morse. Flottigt hår, trött o finnig. Helt klart PMS...

• Trollmor

Cellisen: ja, dessa barn visor är för sorgliga Har inte farmville men fb. Inboxa ditt namn så letar jag upp dig.

• Trollmor
    Trollmor skrev 2009-11-25 08:51:52 följande:
    Cellisen: ja, dessa barn visor är för sorgliga Har inte farmville men fb. Inboxa ditt namn så letar jag upp dig.
    Om du vill alltså
  • Trollmor

Cellien :Åh, så fortf inga svar Mina tankar finns hos er *kram*

Mammiz: Kul o se dig, men tråkigt att du inte får må bra Tänker på er oxå *kram*

Mensvärk o skumma bröst. Ja ja PMS men hoppet kommer smygandes nu så här en dag innan mens...

• Trollmor

Cellisen: Hoppas jag med Nästan ännu mer spännande nu när jag inte har några billiga gravtest kvar, när jag inte testar neg hela tiden kan jag ju faktiskt inte veta Jag är iaf jätte jätte trött idag, helt klart hormon relaterat.

Nu ska jag börja göra mig i ordning. I kväll blir det lanserings jippo o middag med maken Lyxar till det med barnvakt o allt så här på torsdagen

• Trollmor

Cellisen: Du måste försöka ta det lugnt *orolig* Det viktigaste är du och din familj nu, kanske du kan ta ledigt/sjuka dig ett par dagar så kroppen får vila iaf. Massor med kramar till dig

*fantiserar om att Cellisens ÄL lurade stickorna o att det är ett graviditets psykbryt*

Pej: He he ja eller hur, hade man inte vetat bättre kunde man tro att jag är gravid Men nu vet jag att jag inte är, ömmandet i boobsen är borta så nu kommer mensen när som helst
    Jobbigt med varsel, hoppas du får va kvar...

KRAMAR till er mina vänner

Svar på tråden Syskonlängtan 4