• Trollmor

Syskonlängtan 4

Jeskan: Åh, så spännande Vad skönt att blödningen är över, det måste ju bara varit nåt annat! Då finns det ju hopp! Håller tummarna stenhårt, önskar o trollar

Ja, jag såg att meningen såg lite konstig ut. Tror jag glömt några bokstäver o ett jag.

Jag är i full gång med symptomletande Mensen ska komma i slutet av nästa v.

• Trollmor

Jeskan: Antar att du inte kan tänka på så mkt annat just nu! Klart du ska kolla på det Ska du vänta till måndag eller testar du imorgon igen?

Lalie: Jag är likadan... Hopplös!

Jag heter Trollmor och jag är testoman

Erkänner att jag redan har testat denna cykel. Inte för att jag tror att vi ska lyckas, utan mer i studiesyfte. Men jag har ju en idé om att ägget inte fäster osv så jag har testat med de där tidiga testerna från 10 mIU/ml o tänkte att man kanske kunde se hcg som bildas redan innan ägget fäster för att göra livmodern redo. För att få reda på om ägget är befruktat men inte fäster. Försöker ju klura ut vad det är för fel... Men testen visar så neg de kan bli på ÄL +7

• Trollmor

Jeskan: Håller tummarna!

Cellisen: Gumman. Du måste ta det lite lugnare, förstår att det är svårt, men du måste *orolig*

*sniff sniff* någon som äter choklad här inne eller?? Allt har börjat lukta mer nu oxå...

• Trollmor

God morgon!

Vi har slappo morgon jag o dottern, ätit frukost framför tv´n. Jag har fortf pyjamas

Har oxå haft problem med vad vi ska göra med alla babygrejjer . Kläder har sorterats ut o getts bort o skänkts till öst. Men vi har ändå hur mkt som helst kvar utav saker som jag inte vill ge bort. Nu kan vi skicka vidare allt till min syster iaf. Skulle det nu bli så att vi behöver det sen i framtiden så kan vi ju ära tillbaka det Bra plan...

Tror symptomen börjar avta nu...

• Trollmor

Cybele: Tråkigt

Trött, har jobbat. Börjar få ont i halsen
    Natti natti.

• Trollmor

Whhhiiiiiii!!!!! Jeskan wow! Vet ju inte om jag vågar säga grattis innan du vågar tro på det.... *dansar o hoppar*

• Trollmor

*önskar, hoppas o håller tummarna*

Svar på tråden Syskonlängtan 4