• Trollmor

Syskonlängtan 4

Höst: Ha ha, men jag hajade

Jag tror jag sympati testar med dig på söndag morgon då då. BIM 4-7/10, har ju haft lite olika lång lutealfas på sista tiden så jag vet inte alls när mensen kommer....

• Trollmor

Nu måste jag ta tag i pluggandet. Hej på en stund!!

• Trollmor

God kväll!

Tittar in en snabbis o önskar er en god kväll o en god natt . Nu blir det True blood

KRAM

• Trollmor

God morgon *kaffe*

Jag hänger bara här i denna tråden nu för tiden, förut var jag med i några andra typ BIM listor som men alla + ju inte så vi fortsatte o fortsatte men tillslut var det bara jag kvar... Minns inte ens hur jag hamnade här Men glad för jag hittat er.

Har inte ens tänkt på vad som händer efter att vi plusar här inne Jag kan ju säga att era kommande graviditeter vill jag följa hur ogravid jag än är...

Jag har lite molvärk nu iaf, trött o mådde illa i natt... Nu börjar skenandet
    (Trött o illamående beror på att jag lägger om kosten nu igen, nu är det VV)

• Trollmor

Höst: Jag blev spolad rätt tidigt i utredningen, varför inte du? Skumt? Gick ni privat eller landsting?

Vägde in mig hos Viktväktarna i måndags Försöker räkna points, tänkte om jag mådde illa för att jag var hungrig... Har inte känt mig hungrig, men har ätit lite mer än jag "får" men ska föröka äta rätt o lite mindre med VV som hjälpmedel. Har ca 20 kg o bli av med som jag dragit på mig de senaste 2 åren Gick ner massor efter dottern på 1 år ca men nu är jag tillbaka o över innan gravvikten Måste inse det, inte gå o vänta på att bli gravid igen för att kunna "ta tag i det sen"

• Trollmor

Nu har brösten börjat ömma oxå, och det gör ONT i magen, vet ej vart riktigt, upp mot hö äggstock. Jag kollade tillbaka på förra månaden o då började symptomen avta "idag" ÄL+8. *börjar hoppas* MEN detta är ju en Pergo månad då går det ju inte att jämföra...

• Trollmor

Helt slut efter en dag på mässan o sen jobb....

Natti natti.

Jag tjuvtestar redan imorgon bitti jag. Jag ska ut o fira på kvällen o vill nog dricka nåt glas vin om det är neg, vilket det kommer att vara men ändå...

• Trollmor

God morgon!! *njuter av en kopp nymalet kaffe med skummad mjölk*

Cybele: WHHIIII!! Grattis! Håller tummarna för att det ska gå vägen denna gången!! Vi finns här för dig i din oro. MASSA KRAMAR

• Trollmor

Jeskan: Jobbigt att mensen inte kommer Finns det någon möjlighet för spontan grav i den här cykeln??

Cellisen: Hur mår du? Hur är det med hålen?

Vi jobbar oxå om varandra här ibland. Vi jobbar ju helger båda två och jag jobbar kvällar. Men det brukar bli en kämpig vecka sen en ledig vecka så det funkar bra. Som imogon, så jobbar han fm o jag em o mamma vaktar dottern några timmar i glappet, så då ses vi inte på hela dan, men det är värt det faktiskt för han är ledig var 3:de vecka o då har vi en vecka på oss att vara tillsammans, fixa saker o hitta på saker...

Svar på tråden Syskonlängtan 4