• Trollmor

Syskonlängtan 4

Oj, ni har pratat om mkt jobbigt här idag. *kramar till er alla*

Har oxå en familjemedlem som har haft cancer, men är frisk nu, men det var en jobbig tid Har en avlägsen släkting och en väns syster som just fått cancer besked. Det är visst vanligare än vad man tror...

Hade en äggblåsa på g på höger sida, den var redan över 2 mm så hon sa att jag ägglossar nog när som helst. Så jag åkte hem o förförde maken *hehe* Inte så svårt, för vi har haft det lite stiltje här nu på sista tiden, först mens o sen den där gelén som jag fick... Men nu är det bara att tuta o köra igen, nice

• Trollmor

Cellisen: Kan den ha försvunnit Det vore ju toppen!

Fick utslag på äl testet nu oxå så jag kan nog räkna med äl i morgon Här sitter jag o maken spelar tvspel...

Jag mår lite illa, måste leta nåt o äta.
    (Hör på den, nu börjar jag skena redan INNAN äl )

• Trollmor

Jeskan: Skumt Jobbigt att inte veta, o behöva vara orolig... Hoppas du är gravid *håller tummarna*

När jag väntade dottern blev jag flyttad 11 dgr efter ul, så vid ett vul i "V 7" (= V 5) hade vi nog inte sett nåt Så konstigare saker har hänt

• Trollmor

Cellisen: Tänker på dig nu o håller tummarna för att Mr M håller sig långt borta från opsalen KRAMAR

• Trollmor

Höst: WOW, förstår din oro och att du är rädd. Samla mod o kraft... Denna gången SKA det gå bra! Säg till när du tänker testa så vi kan finnas här för dig KRAM

• Trollmor

Morrn morrn *dricker kaffe*

Vi tänker vaccinera iaf. Det är ju ändå det som rekommenderas...

Cellisen: Hur gick det att jobba igår? Hur mår du?

Höst: Hur mår du? Förlåt om jag frågar men har du testat?

Jag är på ÄL + 8 o har inte ett symptom Skumt, brukar ju vara ett vandrande symptom mellan ÄL o BIM men icke... Undrars vad det betyder Eller jo jag är trött o finnig, men det beror på en veckas födelsedagsfirande...

• Trollmor

Cellisen: Åh jobbigt att du inte mår bra, klart du kan sjuka dig Hoppas det blir bättre, vila så mycket du kan.

Höst: Oki, ja just det TD på söndag. Håller tummarna...

Japp ska på mässan, den är i Älvsjö. Vi ska dit på fredag kl 09 när dom öppnar Det är 2 seminarier jag tänkte gå på... De 2 första i länken

www.underbarabarn.com/ProgramFredag.htm

Maken o dottern ska med oxå men de får hitta på nåt annat skoj under tiden.

Höst: Du bor oxå i STHLM alltså? Inboxa om du inte vill svara här

• Trollmor

Cellisen: Skönt, bra att du ringde. Men jobbigt att du har ont, hoppas det går över...

• Trollmor

Höst: Vet inte vilken dag som är bäst, men jag har fått för mig att det är minst folk på fredag fm, sen var det den ända dan vi kan oxå. Det verkar ju vara roligare program på helgen dock. Radio apan o Amy Dimond mm. Men allt annat finns ju hela tiden...

Svar på tråden Syskonlängtan 4