• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Mammiztill2

Höst flickan skrev 2009-09-08 11:12:09 följande:

ja, vid mitt mf för ett år sedan var jag kontakt med läkare, var ju mf via ivf.kollade hcg halt 2 gånger i veckan efter det.vid x åkte jag in o ut flera gånger dom hittade det ju inte..sen hittade dom det...o då blev jag akut opererad.tog ca 1 månad drygt innan alla hormoner var ur kroppen, så det gick rellativt fort ändå.ja, har för mig att jag läste om att det tog jättelång tid för dig
    sist plussade jag 30/10 och friskförklarades 23/12-08 operation & cellgifts behandling.

Jag kände av mina graviditeter tidigt dessa 2 ja hade sist, redan 4dagar innan bim. Denna sista grav kände bara någon dag in /efter BIM att något var fel. jag stod på mig, men barnmsrkan ville tro det var mitt psyke.

Nu ska hunden ut & rastas igen, sen måste ja hämta dottern och köra henne till sjukhuset..

Kommer in sen innan jag ska iväg på kurs i kväll..

KRAM PÅ ER ALLA
  • Prisssan

Höst: Ja man vet aldrig. Måste ju prova iaf. Sen tror jag inte att jag ens bryr mig över hur jobbigt det blir för mig Om det ger resultat.

För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Trollmor

Halu!

Var hos gyn idag ju, hon hittade lite bakterier men trodde inte att de har ställt till det för oss... Fick nån kräm som jag ska ta sen efter mens så får vi väl se hur det ser ut sen.

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-09-08 16:20:04 följande:
    Halu!Var hos gyn idag ju, hon hittade lite bakterier men trodde inte att de har ställt till det för oss... Fick nån kräm som jag ska ta sen efter mens så får vi väl se hur det ser ut sen.
    Vad skönt att dem inte hittade så mycket bakterier.. hoppas det går bort med salva.. !
  • Trollmor

Min mens är oxå på G... Kom en våg av lessenhet o magont. Allt blev bara jobbigt nu. F*N

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-09-08 16:29:14 följande:
    Min mens är oxå på G... Kom en våg av lessenhet o magont. Allt blev bara jobbigt nu. F*N
    Fan.. fan .. fan..

kan du behöva nu..
  • Trollmor

Tack :-P
    :-P :-P :-P Till oss alla, det behöver vi.

• Lalie

Japp, kramar behöver vi! KRAM alla som behöver det och tack för att ni finns!

• Trollmor

Jag kan inte ens göra pussmunnar jag *deppar ännu mer*

Svar på tråden Syskonlängtan 4