Prisssan skrev 2009-09-08 22:59:22 följande:
Jag hade ju så ont i brösten i sö och igår, idag började jag blöda lite. (Nu blir det lite detaljer...) Sen jobbade jag och glömde bort tampisen och det kändes konstigt innan jag skulle gå hem. Då upptäckte jag att den var helt torr så det var ju inte konstigt att den kändes konstig Iaf mensen kommer väl imorgon istället. Är ju lite tidigt eftersom jag först ska ha den på lö. Mammiz: Hur är det med din dotter?
Hoppas det är något posetivt som spökar*kram*

Mammiztill2 skrev 2009-09-08 18:02:02 följande:
En av mina läkare ringde och förklarade lite vad han kunnat utläsa från journalerna, (då jag mailat denna igår då jag mådde piss efter gyn besöket och bad om hjälp vad som stod i min journal)och min läkare nämnde tumör, men om den är godartad eller inte vet man aldrig förens mann tagit ut den. Och därför experter satts in för att kolla så de är den nämnda kroppsdelen som vuxit. Och att vad han vet så brukar man operera bort den. Och han förstod mycket väl att jag inte mådde bra och var väldigt orolig. Nu ska jag snabbt ut & rasta hunden, sen packa ner alla mina saker, köra iväg till klubben rasta hunden för att sen ha 2 timmars lektioner.. Skriver nog mer sen då jag kommer hem Och komenterar era inlägg sen hinns inte med nu.. KRAMAR OM ER ALLA
usch vad tuff sitts du är i vännen

hoppas den försvinner snart el att dom kan få ut den och du kan få veta hur det ser ut

Trollmor skrev 2009-09-08 16:48:10 följande:
Jag kan inte ens göra pussmunnar jag *deppar ännu mer*
he he, var ioförsig inte detta jag skulle komentera, utan att du fått mensverk

hoppas inte det

Trollmor skrev 2009-09-08 16:20:04 följande:
Halu! Var hos gyn idag ju, hon hittade lite bakterier men trodde inte att de har ställt till det för oss... Fick nån kräm som jag ska ta sen efter mens så får vi väl se hur det ser ut sen.
skönt
kram från en som kollade in me and I kläderna i går på ett party, dom var faktiskt tiktigt fina