• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

Morron...

Mammiz: Vad hade hänt med din dotter? Läskigt, hade min dotter varit så hade jag direkt åkt till sjukhus!

Fick höjt min medicin nu igår så jag hade först anfall vid 19-20 vilket var så skönt, och det var väldigt lindrigt.
    Men jag hoppas ändå att det ep teamet kan hjälpa mig, jag vill också vara en av de många som är anfalssfria- eller har anfall sällan iaf.

För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Höst flickan

morrn på er

fy vad läskigt mammzi, säger som cillisen, jag had enog åkt in.

cillisen, hoppas du får anfallsfria dagar snart och hittar helt rätt medecin, men detta är ju verkligen ett steg närmare endast på kvällen, hoppas det håller i sig

kram på er{#lang_emotions_flower}

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-09-12 08:41:27 följande:
    Morron...Mammiz: Vad hade hänt med din dotter? Läskigt, hade min dotter varit så hade jag direkt åkt till sjukhus!Fick höjt min medicin nu igår så jag hade först anfall vid 19-20 vilket var så skönt, och det var väldigt lindrigt.Men jag hoppas ändå att det ep teamet kan hjälpa mig, jag vill också vara en av de många som är anfalssfria- eller har anfall sällan iaf.
    hoppas att det blir bättre snart..
  • Åttan

mammiz--> Ursch vad läskigt med dottran din... hoppas att hon kryar på sig..

• Åttan

Höst flickan skrev 2009-09-12 09:34:52 följande:

morrn på erfy vad läskigt mammzi, säger som cillisen, jag had enog åkt in.cillisen, hoppas du får anfallsfria dagar snart och hittar helt rätt medecin, men detta är ju verkligen ett steg närmare endast på kvällen, hoppas det håller i sigkram på er
    morn morn..
  • Prisssan

Tack, hoppas också att det är på rätt väg men jag önskar att jag slapp ta så mkt av de båda medicinerna.

För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Trollmor

Mammiz: Oj hur är det med lilltjejjen nu?

Cellisen: Hur var det nu, har du bytt medicin eller hur var det? Hoppas du hittar rätt dos o får bli anfallsfri. Eller vad hänger det på. Jag vet inget om ep.

Fint väder här o vi ska på kalas Jag ska få äta gosaker på kalaset har jag bestämt mig för. 3 veckor utan, bra jobbat av mig!!
    (förutom mörk choklad nån gång ibland, o i vissa fall inte bara en ruta utan en kaka *skäms* )

• Mammiztill2

då jag igår tog tempen på henne efter hon vaknat låg den på 34.9 så jag tog om den, och den låg på 35. blev konfunderad fungerar den verkligen?! så ja testade på mig själv den visade 37.2 på mig. Hon var slö fram till 17 tiden sen orkade hon stå på benen och le och leka med pappa då han kom hem. idag var hon vaken då ja vaknade 8.40.
    men orolig blev jag.

min man ska grilla idag, blir grillspett hoppas de ska smaka.
    Vaknade med sån positiv energi och var glad.
    till att bli ner stämd dels av krasslig, negativ man, men tankarna och oron väntan är jobbig och hoppas ja får tag på de ansvarige på sjukhuset på måndag.

Hur mår ni andra?! kram kram

• Trollmor

Jag behöver råd....

Jag ska ju börja med Pergon på dag 5. Mensen började i onsdags, men det kom inte så mkt, nästan så jag räknar det till spotting. Det är ett mellan läge och kliniken var stängd tor o fre så de ringde inte upp så jag kunde fråga om råd Antingen räknar jag ons som dag 1 o börjar med Pergon i morgon eller så väntar jag tills på mån som blir dag 5 om jag räknar från tors. Vad händer om man börjar en dag "tidigare"? Någon som vet?

• Mammiztill2
    Trollmor skrev 2009-09-12 19:16:07 följande:
    Jag behöver råd....Jag ska ju börja med Pergon på dag 5. Mensen började i onsdags, men det kom inte så mkt, nästan så jag räknar det till spotting. Det är ett mellan läge och kliniken var stängd tor o fre så de ringde inte upp så jag kunde fråga om råd Antingen räknar jag ons som dag 1 o börjar med Pergon i morgon eller så väntar jag tills på mån som blir dag 5 om jag räknar från tors. Vad händer om man börjar en dag "tidigare"? Någon som vet?
    vissa går ju på kur dag 3-7 vad ja förstått av läsa lite pergo pinglorna trådarna som ja var med i förr

sen finns de dem som aldrig heller har riktigt riklig mens så då får man ju ta de som ges.

blöder du mer nu? kom mensen punktligt, eller innan än beräknad?!
    För kom den punktligt att den här dagen skulle kommit, men var sparsam så hade jag i det fallet tagit det som dag 1..
Svar på tråden Syskonlängtan 4