• Prisssan

Syskonlängtan 4

Swisch; Förstår att du är frustrerad

Cybele: Hej, trist med ditt internet. Och inte är du en hemsk mamma

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan
    svischan skrev 2009-11-01 10:50:04 följande:
    Elendige gubbe att välja just den här helgen för privata nöjen! Men ikväll blir det åka av, oavsett om han är bakis eller inte, han måste prestera ändå Jag borde haft ÄL i onsdags typ, men enl vul var det inte i närheten av något sånt. Vi kör alltså varannan dag, i två tre veckor framåt, så får vi se... ÄL kan ju ske när som, den är inte förutsägbar precis på mig...
    Varannan dag låter jättebra så länge inget konstaterat spermiefel finns
    Och klart han orkar prestera ändå, karlar är så svaga för lite tuttisar och rumpa Blir nog inga probs att få honom i säng
  • Prisssan

Trollis: Blä för mensvärk.

Jag har pms från helvetet Bråkade med gummis riktigt mkt i morse och jag var totalt dum och dålig mamma. Tur att jag hinner följa med och hämta henne innan jobb.
    Hinner med att säga förlåt och pussa henne.

• Prisssan

Trollis: Amen nu får väl Mr M sluta förfölja oss, jag blir tokig{#lang_emotions_yell}

I think I´m paranoid and complicated....
  • Prisssan

Välkommen Aintsaint! Trist som fan men bättre att skrika tillsammans än var för sig.

Jeskan: LÄste om din resa igår men hade inte tid att skriva, shiiit.. säger jag bara!

Jag ska också få mens snart, idag eller imorgon.

Höst: Jag vac. oss också ju Sa jag inte det? Jag hade sådan ångest över att jag inte vac. henne så att jag ändrade mig och då var jag tvungen att vac. mig själv också så det tog jag för två v. sen och Rox i tis.

• Prisssan

Höst:  Jag kände så jag med..*Kramar*

• Prisssan

Trollis: Han mår inte bra Ont i huvudet- värktabletterna hjälper inte mkt mer. Han har yrsel och domningar i stort sett var dag och illamående. Tre veckor blir det nu i natt.

Jag har jobbat sju dagar i sträck så jag är väldigt trött och väldigt pms:ig. Verkligen helt slut.
    C´s läkare skulle ringa tillbaka till honom men har inte gjort det ännu... jobbigt som fan.
    Värsta är ju att om C har ms så är han i riskgruppen för influensan och han har ju inte fått något vac. Ska ringa vc idag och kolla upp det när han kan få sin.

• Prisssan

Höst: Måste varit underbart att se den lilla

• Prisssan

Hej Lalie! Härligt att vara tillbaka i kylan då?{#lang_emotions_dreamer}

• Prisssan

Trollis: Jag var ledig idag och då var det hemmet som behövde fixas. Imorgon har jag möte kl 10 i tre timmar och sen jobbar jag till 21.
    Men så slipper jag ju denna helg eftersom jag hoppade in förra

Vi ringde mottagningen idag och fick höra att läkaren skulle prata med neurologen innan han ringde oss. Han har inte ringt än...

Svar på tråden Syskonlängtan 4