• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-09-16 05:54:48 följande:
    Trollmor och Cellisen--> sicken tur att mensen har skötts sig för er.. ska den komma så kan den en ju lika gärna komma med besked!
    Jajamän!

Höst: Lycka till, ska ni tina grejor idag? Jag är så glömsk att du verkligen måste upprepa dig!

Jag har iaf försovit mig så nu får jag springa till gummis skola Hur kan man försova sig när man har två alarmklockor?
    Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams...
  • Höst flickan

he he..ja, vi ska tina grejor embrion i dag...4 st...dom ska försöka långtidsodla dom..om dom klarar det el om något klarar det så blir det fet någon gång på onsdag..i morrn får jag ett samtal o vet närmare hur det går....

• Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-16 07:50:51 följande:
    he he..ja, vi ska tina grejor embrion i dag...4 st...dom ska försöka långtidsodla dom..om dom klarar det el om något klarar det så blir det fet någon gång på onsdag..i morrn får jag ett samtal o vet närmare hur det går....
    Stort lycka till♥

Jag försover mig aldrig, bara det att jag är så otroligt trött... orkar knappt röra mig. Tur att jag fr om lö har tio sköna dagar här hemma '

*Rusar iväg*
  • Åttan

Höst flickan skrev 2009-09-16 07:50:51 följande:

just det.. jag frågade om det tidigare.. vet inte om du svarade så fall måste jag ha missat det.. varför ska dem tina alla 4 å varför ska dem odla vidare på dem nu, kunde man inte ha gjort det innan man frös ner dem?
  • Trollmor

Höst: Håller tummarna för era eskimåer! Spännande

Cellisen: Oj, skynda skynda. Hoppas stressen nu på morgonen inte förstör dagen...

Vi sov lite längre med flit idag. Brukar ta lite tid att komma i ordning här med en liten 3 åring som vill väldigt mycket på sitt sätt. Men jag är en hopplöst dålig mamma och har börjat sätta på TV´n på morgonen Då äter hon, vi hjälps åt med kläder, tandborstning o hårborstning utan protester när hon tittar samtidigt. Plötsligt har vi haft en halvtimme över på morgonen Så varför inte lixom??

• Höst flickan
    Åttan skrev 2009-09-16 08:08:01 följande:
    just det.. jag frågade om det tidigare.. vet inte om du svarade så fall måste jag ha missat det.. varför ska dem tina alla 4 å varför ska dem odla vidare på dem nu, kunde man inte ha gjort det innan man frös ner dem?
    dom tinar alla pga av våra många misslyckande, hon vill se hur dom utvecklas.
    4 dog ju sist av 5..
    ja..varför dom inte långtidsodlade dom dirrekt...antagligen för att dom inte trodde det skulle behövas.

kram
  • Prisssan

Trollis: Jag och gummis sitter alltid tillsammans och äter frukost i tv rummet. Jag på datorn och hon vid tv

Nu dricker jag kaffe!

Svar på tråden Syskonlängtan 4