Syskonlängtan 4
Mammiz: Han har försäkring men vi har inte tecknat en större en grundförs. till honom.
Det tar två veckor sa han och sen så måste han ha tid att träffa oss också.
Mammiz: Han har försäkring men vi har inte tecknat en större en grundförs. till honom.
Det tar två veckor sa han och sen så måste han ha tid att träffa oss också.
Mammiz: Haha nej, denna läkare jobbar här på medicin, överläkare och han har kontakt med neurologen och därför ont om tid.
Men han är på sjukhuset.
Trollis: Otur... redan pergo? För mig är det dags på måndag. Fasar lite för det, jag tror ju inte ens att det är lönt så varför ska jag då ta dem?
Hård i magen igen...pms:en från helvetet och så har jag gått upp tre kilo- jag har ätit mkt skit men brukar inte gå upp men nu gjorde jag det.
Trollis: Nä, precis. Har han dåliga spermier så är de väl ännu sämre nu plus att vi verkligen känner att vi inte kommer att lyckas bli gravida.
Så varför ta pergo två månader till? JAg vet inte, men jag kommer antagligen bara göra det ändå.
Mammiz: Vi har i stort sett bestämt oss för att ta kurerna tills dem är slut och sedan bara skita ia allt.
Nu har jag ju mens men vi är alltid rätt aktiva i sängen, både C och jag mår inte braa utan sex, jag surar t ex
Vi tror inte att det kommer att ge en grav. vi kommer inte att få ett barn till.
Mammiz: Jag har bestämt mig för att verkligen anstränga mig för att äta bra under denna pergo kur. Jag har ju så känslig mage att jag får riktiga kramper och svullnad för minsta lilla fel jag äter.
Kan inte ha sex då och går bara runt och har ont. Måste verkligen käämpa.
Mammiz: Det där låter helt underbart! Speciellt om man tänker på hur dåligt du mår
Du får hålla koll på hur du mår och söka sjukvård om du blir sämre, för det låter faktiskt inte så bra.
Vi har insett att vi är mkt lyckligt lottade när det gäller sexbiten, men det är ju för ens egenskull man försöker hålla liv i den.
Jag blir otroligt sur när jag inte får sex, trött och gnällig ![]()
Lalie: Jag vet... jag kräver inte att folk inte ska klaga...men det sårar. Om jag blir gravid någonsin och får en liknande grav som med gummis så kommer jag säkert också klaga.
Jag är sådan, men vi människor glömmer ofta bort hur bra vi faktiskt har det. Något jag har fått upp ögonen för nu när C är så sjuk. Vi har det bra och gummis också fast hon är ensambarn!