• Prisssan

Syskonlängtan 4

Hemskt ledsen Svisch

Jag tar from dag 5.

I think I´m paranoid and complicated....
  • Prisssan

Vad hände Mammiz?

• Prisssan

Mammiz: Men för fan... om det är en blödning så hade de aldrig skickat hem dig, det hade blivit akutop. Blödning i hjärnan dör du av! Blödning i hjärnan betyder att ett kärl är sönder och då forts det blöda...

Vad sa de mer egentligen?

• Prisssan

Mammiz: Ja jag vet inte vad jag ska säga. Du har ju rätt liknande symptom som min man- fast värre. Verkar som du fick typ samma undersökningar. C fick ju också blodförtunnande fast han fick det efter de konstaterat att där inte fanns någon blödning såklart.
    Fick du kärlrötgen med? För då ser de ju verkligen allt som  har med kärlen att göra.

Hoppas det löser sig iaf... hoppas på det bästa för dig.

• Prisssan

Svisch: Förra månaden fick jag min tors kväll och då tror jag att jag räknade fred som dag 1. Så jag började på tisdagen.

Godmorgon, idag ska vi ha besök... om det går. C ligger helt utslagen i sängen och kan inte röra sig En av de sämre dagarna för honom idag

• Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-11-15 15:22:37 följande:
    ct huvud. angiografi av nacken tror ja deheter. sen magnetröntgen av huvudet. magnetröntgen av nacken. och 4 rör ryggmärgs vätska. har ni läst om symptomen på ms?! stämmer de in på honom? min man gjorde de läste o han ville fråga dr i morgon. Och höra även vad de "vita" på huvudet var som de såg iom de inte var en blödning. Sänderöver mina varmaste tankar till er, o ställ in om han inte är på topp
    Han har inte de typiska symptomerna på ms men det är fruktansvärt individuellt! Plus att domningar och stickningar är vanliga ms symptom- förlora synen, yrsel och balansprobl. Han fick samma undersökningar som du då, jag räknade inte rören men det var flera.
    Kanske var det inflammationer du har? Vet inte om det ser vitt ut?
  • Prisssan

Pej: Så tänker jag med... hoppas på diagnos och att få börja med bromsmed så fort som möjligt.

• Prisssan

Lalie: Fy bilka kollegor, har man sådana människor omkring sig så behöver man inga fiender mer ju...

Mammiz: Ojsan, kunde de kolla upp ms så fort? Wow..vad var det vita på mr bilderna då, sa de det?

• Prisssan

Trollis: Min mamma har en sådan bok, rätt intressant Lycka till

Cybele tack, håll tummarna imorgon.

• Prisssan

Lalie: Jag vet, goa ni är. Hoppas iaf på att få en preliminär diagnos, det är väldigt svårt att diagnosera ms.
    Måste göra massa fler undersökningar, men då vet vi och kan få bromsmed så fort det går.

Svar på tråden Syskonlängtan 4