Syskonlängtan 4
Hemskt ledsen Svisch
Jag tar from dag 5.
Hemskt ledsen Svisch
Jag tar from dag 5.
Vad hände Mammiz?
Mammiz: Men för fan... om det är en blödning så hade de aldrig skickat hem dig, det hade blivit akutop. Blödning i hjärnan dör du av! Blödning i hjärnan betyder att ett kärl är sönder och då forts det blöda...
Vad sa de mer egentligen?
Mammiz: Ja jag vet inte vad jag ska säga. Du har ju rätt liknande symptom som min man- fast värre. Verkar som du fick typ samma undersökningar. C fick ju också blodförtunnande fast han fick det efter de konstaterat att där inte fanns någon blödning såklart.
Fick du kärlrötgen med? För då ser de ju verkligen allt som har med kärlen att göra.
Hoppas det löser sig iaf... hoppas på det bästa för dig.
Svisch: Förra månaden fick jag min tors kväll och då tror jag att jag räknade fred som dag 1. Så jag började på tisdagen.
Godmorgon, idag ska vi ha besök... om det går. C ligger helt utslagen i sängen och kan inte röra sig
En av de sämre dagarna för honom idag ![]()
Pej: Så tänker jag med... hoppas på diagnos och att få börja med bromsmed så fort som möjligt.
Lalie: Fy bilka kollegor, har man sådana människor omkring sig så behöver man inga fiender mer ju...
Mammiz: Ojsan, kunde de kolla upp ms så fort? Wow..vad var det vita på mr bilderna då, sa de det?
Trollis: Min mamma har en sådan bok, rätt intressant
Lycka till
Cybele tack, håll tummarna imorgon.
Lalie: Jag vet, goa ni är. Hoppas iaf på att få en preliminär diagnos, det är väldigt svårt att diagnosera ms.
Måste göra massa fler undersökningar, men då vet vi och kan få bromsmed så fort det går.