Syskonlängtan 4
Om du nu inte vill ha så mkt jobb Trollis så hjälper jag dig med de här två tokarna
Cybele: Jag tror inte att det händer något med den lilla om du avvaltar med pencillinet till måndag... jag märkte inte när jag fick uvi så den gickl upp i njurarna.
Gumman mår fint... men det är jag det, jag oroar mig inte så mkt. Sen så tror inte jag det är farligt om du tar pencillinet i onödan men jag är lite emot sådant.
Jag hade väntat.
Svisch: Jag borde haft det i torsdags men det hade jag inte.
Jag vet inte vad vi gör för att hålla lågan uppe, förutom att vi verkligen tar vara på varann, rör vid varann och visar hur mkt vi bryr oss. Vi har helt enkelt stor lust till varann båda två. Vi behöver sex och varann för att må bra. Allt känns mkt lättare i livet om du får sex när du vill ![]()
Tack Trollis
Svisch: Vi har gjort så att vi aldrig har sex bara för att bli gravida och när vi inte har lust. Äl eller inte..det får vara så.
Det är exakt så vi inte vill ha det..sex ska bara inte vara tvång. Jasg missar hellre äl än att ha sex bara för att skaffa barn.
Så¨tråkigt och ledsamt när det blir så tycker jag. Nä, jag vill vara kåt på min man annars får det vara, så enkelt är det för mig.
Trollis: Då håller vi tummarna för dig nu då
Själv har jag inte haft äl?
Trollis: Jag får ring gyn tror jag...men så smatidigt, vi skulle ju inte försöka mer, men man vill ju ändå veta att kroppen funkar?
Går inte bara att sluta önska ett barn trots att hoppet tryter.
Jeskan: Håller tummarna för dig med.
*Dricker också kaffe*
Jag ska ju få mens typ som Pej, så vi är rätt många samtidigt denna månad. Lalie brukar också ligga rätt nära mig tror jag.
Men jag ser det inte som BIM denna månad... har ju inte haft äl.
Trollis: Förlåt
men det var skitgulligt!
Ingen av er som har farmville på fb och vill bli granne med mig?
Hur är det med mammiz förresten, längesen hon var inne.