• Prisssan

Syskonlängtan 4

Svisch: Min pergo är över, jag är mest så satans trött... kan sova hela tiden tycker jag och det vibrerar i mina äggstockar. När jag har min sån vårdrock på mig (fickor där fram) så tror jag ibland att det är mobilen som vibrerar men det är det inte
    Humörsvängningar har jag också rejält, som förra månaden. Usch.

I think I´m paranoid and complicated....
  • Prisssan
    svischan skrev 2009-11-18 19:40:35 följande:
    Vi verkar ha ungefär samma biv. Tröttheten missade jag att skriva, höll på att somna stående på jobbet idag. Vibrerande äggstockar, det låter bra för fertiliteten
    Haha ja om det vore så väl Tröttheten är avskyvärd tycker jag..
  • Prisssan

Morron...

Mammiz: Vad jag har läst så är det absolut inget konstigt att vänta ett par veckor på att få ms diagnos, det är jättesvårt att diagnosera och kan ta flera månader.
    Tvärtom så verkar det konstigt att få definitiva svar så fort!
    Och om det skulle visa på ms så får man bara preliminär diagnos, man måste nämligen ta mer mr röntgen och träffa en ms läkare som kollar bilderna innan dess.

Om nu C har ms, vilket ju inte är säkert, så har han antagligen det första skovet nu... för han har inte mkt plack, han har pågående inflammationer.
    Det är därför läkaren sa att det var sådan tur att de stötte på det. De flesta har plack som syns på mr men det är för att folk söker hjälp så sent.

Hur är det nu med dig då? Mår du bättre?

• Prisssan

Fan..sköterskan ringde precis från medicinmottagningen. Tydligen kan inte C träffa läkaren idag, för han vill ha med neurologen och han kan inte idag.
    Så C ska träffa dem båda på onsdag istället.

• Prisssan

Trollis: Nu får vi ju se först på onsdag, jobbigt att vänta. Det är ju dagens datum som hållt oss uppe och så rycks det bara undan för oss på samma dag!

Jag har inte äl, brukar ju ha det exakt två veckor efter mensen börjat och det är idag. Konstigt men denna pergo kur klanatade jag mig ju. Missade dag 2+4 och tog dem sedan dagen efter.
    Måste ju ha med saken att göra?

Jag mår också så när jag äter fel... ingen aning om hur jag borde äta efter min blodgrupp.

• Prisssan

Trollis: Den gjorde inte det förra gången..då hade jag lite utslag på onsdagen och på lördagen var det över. Testade inte där i mellan pga att C var på sjukhus.

Maila gärna! Jag har noll tror jag

• Prisssan

C är jättedeppig nu, vad kan jag göra mer än att komma med klatchiga kommenatrer om att han måste vara stark...

• Prisssan

Trollis: Jäklar vad du ska köra på Är det verkligen bra att blanda allt? Jag menar RR och apiforce- främjar inte de äl båda?

• Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-19 09:03:32 följande:
    Kikar in.. Nu har vi gjort allt vi kan hemma.. så nu är det bara å vänta... 
    Håller tummarna här med... men är så trött på allt väntandet själv.
  • Prisssan

Svisch: Jag kan kopiera mitt om Trollis har mkt att göra, då har vi ju samma

Svar på tråden Syskonlängtan 4