• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Åttan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-21 23:11:10 följande:
    Vad har dina 2 hcg prov visat innan?! har du fått reda på halten?! När ska du få svar på detta hcg halt/ hcg provet?!Vätska vid äggstock, du har inte haft ont på den sidan som strålat ner eller upp i kroppen?!Såg de någon tjock slemhinna?! Om du skulle vara gravid hur långt gånget skulle du iså fall vara?!
    Jag har lämnat ett HCG prov tidigare det var den 9/9 och jag hade testdag den 7/9.. då låg mitt värde på deras skala på 2 å för att det skulle vara en graviditet så skulle det tydligen ligga på 5 el över. Jag har haft ont på båda sidorna det å i livmodern det var mycket därav jag ville ha denna kollen som jag var på idag.. det har molt å ilat fram å tillbaka.. angående slemhinnan så vet jag inte om den var tjock.. tänkte mig inte för å glömde av å fråga.. OM jag nu mot allförmoda är gravid så skulle jag vara i V7
  • Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-21 23:18:28 följande:
    Jag har lämnat ett HCG prov tidigare det var den 9/9 och jag hade testdag den 7/9.. då låg mitt värde på deras skala på 2 å för att det skulle vara en graviditet så skulle det tydligen ligga på 5 el över. Jag har haft ont på båda sidorna det å i livmodern det var mycket därav jag ville ha denna kollen som jag var på idag.. det har molt å ilat fram å tillbaka.. angående slemhinnan så vet jag inte om den var tjock.. tänkte mig inte för å glömde av å fråga.. OM jag nu mot allförmoda är gravid så skulle jag vara i V7
    jag tror jag friskförklarades med hcg halt på 4 dvs inte gravid. skulle du vara i vecka 7 skulle du ligga på kanske 3000?!
    och vid vecka 7 skulle man se någon graviditet om du nu inte skulle varamindre gånget, elller om de grav skulle sitta fel. men hoppas du får svar snart. jag ska hålla tyst. förlåt.

de hade ingen aning annars vad de skulle kunna vara?!
  • Åttan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-21 23:33:59 följande:
    jag tror jag friskförklarades med hcg halt på 4 dvs inte gravid. skulle du vara i vecka 7 skulle du ligga på kanske 3000?! och vid vecka 7 skulle man se någon graviditet om du nu inte skulle varamindre gånget, elller om de grav skulle sitta fel. men hoppas du får svar snart. jag ska hålla tyst. förlåt.de hade ingen aning annars vad de skulle kunna vara?!
    jag är i v7 nu så fall.. inte då när jag tog det förra ggr.. jag tror inte att det är nått.. men blir bara konfundersam varför dem ville att jag skulle lämna ett till... jag får veta svaret imorgon.. dem skulle ringa då..

Nej.. annars e det väl inget.. dem såg ju inget som var knas..
  • Åttan

Mammz--> Ursch gumman vad jobbigt du verkar ha det just nu.. vet inte vad jag ska säga.. en stor kram till dig...

cellisen--> hur gick op?

Å till er andra vill jag sända en stor varm kram!!!

• Höst flickan

Jeskan...detta låter mycket konstigt..hoppas verkligen på att det är en bra graviditet OM det är någon..men jag tycker det låter konstigt...i v, 7 ska man ju se ett hjärta oxå....
    vill inte göra dig lessen, men vill ändå att du ska veta fakta.

Hoppas du itne tar illa vid dig gumman, hoppas verkligen det har skett ett under

• Trollmor

Jeskan: Skumt Jobbigt att inte veta, o behöva vara orolig... Hoppas du är gravid *håller tummarna*

När jag väntade dottern blev jag flyttad 11 dgr efter ul, så vid ett vul i "V 7" (= V 5) hade vi nog inte sett nåt Så konstigare saker har hänt

• Trollmor

Cellisen: Tänker på dig nu o håller tummarna för att Mr M håller sig långt borta från opsalen KRAMAR

• Höst flickan
    Trollmor skrev 2009-09-22 08:50:06 följande:
    Jeskan: Skumt Jobbigt att inte veta, o behöva vara orolig... Hoppas du är gravid *håller tummarna* När jag väntade dottern blev jag flyttad 11 dgr efter ul, så vid ett vul i "V 7" (= V 5) hade vi nog inte sett nåt Så konstigare saker har hänt
    ja, deet är så sant..det är skumt att man kan bli flyttad

ja, tänker på cellisen nu.
  • Mammiztill2

:-PTänker på dig Cellisen!! :-P

• Mammiztill2

Oj så fint mitt inlägg blev här ovan *not*

Min tanke var god iaf

****TÄNKER PÅ DIG CELLISEN*****

Svar på tråden Syskonlängtan 4