• Judas

Aga?

Agar ni era barn?
    När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
    Vad tycker ni?
    Motivera era svar tack!

• Svar på tråden Aga?
  • grön banan

Sanningens väg skrev 2009-09-06 20:36:28 följande:

Jag förstår inte varför jag ska sitta och svara på denna fråga då den inte berör trådens innehåll överhuvudtaget. När jag har svarat på den, vad ska jag sedan svara på då. Om du nu har så mycket frågor, varför inte öppna en tråd eller söka information hos moskéer. Som jag sade från första början vill jag inte att denna tråd ska handla om Islam.
    En tråd utvecklar sig åt olika håll. Märker att du inte vill svar. Har ibland frågor, men man får sällan trovärdiga svar i islam-trådar. Min erfarenhet.
  • Sanningens väg

grön banan skrev 2009-09-06 20:39:48 följande:

En tråd utvecklar sig åt olika håll. Märker att du inte vill svar. Har ibland frågor, men man får sällan trovärdiga svar i islam-trådar. Min erfarenhet.
    Vad kan klassas som trovärdigt enligt dig? (när det berör Islam)
  • grön banan

Sanningens väg skrev 2009-09-06 20:42:31 följande:

Vad kan klassas som trovärdigt enligt dig? (när det berör Islam)
    Vi skulle ju inte diskutera islam här. Jag tycker du har gett bra svar som verkar trovärdiga, men det är sällan så.
  • Sanningens väg

Nej, det är inte kul att svara på frågor när man ständigt misstolkas. Det kan nog samtliga muslimer skriva under.
  • grön banan

Sanningens väg skrev 2009-09-06 20:48:00 följande:

Nej, det är inte kul att svara på frågor när man ständigt misstolkas. Det kan nog samtliga muslimer skriva under.
    Verkar ett svar väldigt konstigt, reagerar man ju. Finns ju nån anledning till dessa svar.
  • Lidingöbo
    SaramedM skrev 2009-09-06 19:43:17 följande:
    Du är däremot bättre på att uttrycka dig
    Äsch, jag är pratsjuk och genom det får jag retorisk övning! Jag tycker att du verkar vara jätteduktig på att utrrycka dig. Jag kom ihåg när du förklarade om autism, barnvagn och bussen. Det fick mig att tänka mycket på hur jobbigt det måste vara att bli dömd på förhand osv.

Oups blev OT.
  • Lidingöbo

grön banan skrev 2009-09-06 20:57:36 följande:

Sanningens väg skrev 2009-09-06 20:48:00 följande:
    Verkar ett svar väldigt konstigt, reagerar man ju. Finns ju nån anledning till dessa svar.
    Samtidigt måste vi tänka på att det är faktiskt superjobbigt att hela tiden vara "ambassadör" för Islam. Han är faktiskt en människa som kanske inte vill ta till sig alla andras "synder".
  • grön banan
    Lidingöbo skrev 2009-09-06 21:01:33 följande:
    grön banan skrev 2009-09-06 20:57:36 följande:
    Samtidigt måste vi tänka på att det är faktiskt superjobbigt att hela tiden vara "ambassadör" för Islam. Han är faktiskt en människa som kanske inte vill ta till sig alla andras "synder".
    Vem han? Är man med i en islamtråd får man ju svara.
  • grön banan

grön banan skrev 2009-09-06 21:02:44 följande:

Eller en tråd öht.
  • Lidingöbo

grön banan skrev 2009-09-06 21:02:44 följande:

Han som kallar sig för "sanningens väg". Det här är ju iofs inte en islamtråd men den nuddar på det i ämnet.