• Judas

Aga?

Agar ni era barn?
    När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
    Vad tycker ni?
    Motivera era svar tack!

• Svar på tråden Aga?
  • SaramedM
    mamman2008 skrev 2009-09-12 23:23:38 följande:
    VISSA barn borde ha ett stort kokstryk för det finns en del barn som är helt odrägliga och det är inte acceptabelt. Det finns undantag!Mina barn är som tur inte odrägliga så dem behöver ja inte daska eller ge kokstryk men däremot så får de höra ett och annat och gör de inte som ja säger eller sköter sig ja då får det konsekvenser men INTE genom slag!
    det finns INGA barn som ska ha ett stort kock stryk, jag blir mörkrädd av att du tycker det för du har så fel att det är tragiskt
  • Dennalängta
    SaramedM skrev 2009-09-13 09:16:37 följande:
    det finns INGA barn som ska ha ett stort kock stryk, jag blir mörkrädd av att du tycker det för du har så fel att det är tragiskt
    Ja, usch. Själv ryser jag av inlägget mamma2008 skrev, samtidigt som jag blir såå arg. Det finns inte ETT enda barn som förtjänar att bli utsatt av någon form av aga, därmed dask i rumpan.

Så nu när jag tycker att du beter dig illa så ska jag ge dig ett kokt stryk? är det så du menar?? uschamej! vilken syn!!
  • mamman2008
    Dennalängta skrev 2009-09-22 11:20:27 följande:
    Ja, usch. Själv ryser jag av inlägget mamma2008 skrev, samtidigt som jag blir såå arg. Det finns inte ETT enda barn som förtjänar att bli utsatt av någon form av aga, därmed dask i rumpan.Så nu när jag tycker att du beter dig illa så ska jag ge dig ett kokt stryk? är det så du menar?? uschamej! vilken syn!!
    visst vill du slå mig så gör det.... come on bring it on bitch!
  • Dennalängta
    mamman2008 skrev 2009-09-25 00:10:48 följande:
    visst vill du slå mig så gör det.... come on bring it on bitch!
    ???
    Nej., det är ju så du menar. Om någon beter sig illa så kan han/hon förtjäna ett kokt stryk. Jag själv vill inte slå någon, barn som vuxen, jag anser att våld löser ingenting.
  • pingstlilja
    Judas skrev 2009-09-03 11:33:29 följande:
    Agar ni era barn?När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?Vad tycker ni?Motivera era svar tack!
    VA???? Det är förbjudet enligt lag. Dessutom växer ditt barn upp med samma inställning som dig.
  • pingstlilja

Ts är inte reggad längre så det är väl ingen ideé att argumentera mot henne.

• SaramedM
    pingstlilja skrev 2009-09-25 11:09:11 följande:
    Ts är inte reggad längre så det är väl ingen ideé att argumentera mot henne.
    nej men det finns ju de som håller med ts och som är kvar i tråden bland annat mamma2008