• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • dinana
    Marayah skrev 2009-09-25 10:28:08 följande:
    Lugn nu kvinna! Jag antar att det finns fler paket i den där bilen som ska ut så det kan ju ännu ta ett tag till. Allt för att jävlas. :P
    Ja vi får väl hoppas på det... =P
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 10:33:54 följande:
    låter skoj.hoppas du får avin med posten idag.skulle du få hemkörning? jag har inboxat dig info om imorrn
    Ja det verkar ju så enligt postens hemsida i alla fall. Trodde jag skulle hämta ut paketet, men kanske slipper.. vi får ju se om det ringer på dörren. Funderar på om man skall ringa ner till postkontoret och fråga.. fast det kanske är lite väl att överdriva... eller....
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana

Grrrrr..... självklart... mottagaren ej anträffbar vid leverans....

• dinana

Någon som hänger med ner till stan och hämtar min barnvagn??? Lite jobbigt när man har Leonard liksom i en vagn... någon med bil kanske... vill ju ha min vagn nu

• dinana

Lalala... pratar med posten nu.. får se vad de säger....

• MyPlace
    dinana skrev 2009-09-25 10:57:04 följande:
    Grrrrr..... självklart... mottagaren ej anträffbar vid leverans....
    fy så jobbigt, förstår om du är irriterad nu..
    dinana skrev 2009-09-25 11:17:18 följande:
    Hoppas de löser sig och att du får din vagn idag
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-25 11:17:18 följande:
    haha du är bar rolig.rena julafton hemma hos er.fast jag är lika glad med idag nu när vi ska få fina tapeter nästa vecka
  • dinana
    MyPlace skrev 2009-09-25 11:23:48 följande:
    Hoppas de löser sig och att du får din vagn idag
    Mm, pratade med posten som ringde upp killen som kör ut paketen.. ja och sen så la hon inte på... så jag har suttit å väntat i telefonen länge nu.. sen gav jag upp.. får se om de ringer upp igen..
  • MyPlace

Nej hoppas alla får en bra dag, Ska fixa iordning Arvid nu så vi är klara när Magnus kommer hem från Tandis med Liam och Alma..

• Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-25 11:32:17 följande:
    Nej hoppas alla får en bra dag, Ska fixa iordning Arvid nu så vi är klara när Magnus kommer hem från Tandis med Liam och Alma..
    tack detsamma
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 11:24:28 följande:
    haha du är bar rolig.rena julafton hemma hos er.fast jag är lika glad med idag nu när vi ska få fina tapeter nästa vecka
    Jo precis, vill också ha nya tapeter.. gärna i alla rummen.. men nene... skitställe... borde ju ingå när man flyttar till ett nytt ställe... Det vart bara typ Mollys rum som hade nya tapeter när vi fyttade hit. Badrummen har de målat själva de som bodde här innan... setr förjävligt ut frö det är färg på tvättstället, vart likadant i köket.. färg på elementen och på vattenrören... det är det ju i och frö sig fortfarande... men ändå liksom... men näää de tapetserar inte om om man inte betalar för det själv.
Svar på tråden vi i linköping 1