• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-25 09:25:38 följande:
    Här är de lugnt än så länge , Arvid sover fm och Alma umgås med pappa., tittar på nåt polisprogram på tv... vid lunch ska Liam och Alma till tandis för undersökning sen ska vi dra in till stan, lämna datan , hämta sängar och vinterkläder till Liam..får se hur dags vi kommer hem ikväll..(angående måndag får vi höras via mob efter idag maria och becca)
    fy har datorn gått sönder?ni får ha en bra dag.här fick man glada mail förut av nya ägaren till vår gamla mysiga stampe kanin.han trivs jättebra och snart ska vi hälsa på kaninen.det ska bli kul då barnen pratar ofta om sin gamla kära kanin
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2009-09-25 09:59:25 följande:
    Så var jag också när jag väntade på linns vagn från Tyskland, jag rinde och de sa att man kunne skriva en lapp och fästa på dörren med order nummret på och skrivat att de kunnde lämman den där. Vet ju inte hur ni bor kanske inte går hos er? Kan ju tilllägga att jag sålde vagnen för lika mycket som jag köpten för med det var lång vänte tid 8 veckor tror jag.
    oj då är de eftertraktade
  • Mandarin

Nja det vet jag inte men det var ju mycket billigare att köpa i från tyskland än i Sverige som hon som köpte det gjorde ändå en vinst. Använd i 6 månader.