• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Indratvillingmamma

Har ni sett annonsen att BR leksaker har 50% på allt Lego i morgon? *tipsar*
    Funderar på att åka dit och trängas och fixa lite julklappar. Mina barn älskar Lego.

• Familjetrollet
    Indratvillingmamma skrev 2009-10-16 18:21:38 följande:
    Har ni sett annonsen att BR leksaker har 50% på allt Lego i morgon? *tipsar*Funderar på att åka dit och trängas och fixa lite julklappar. Mina barn älskar Lego.
    har inte sett nån reklam om det.men så finns ju inte BR längre i lkpg.trist att de har rean dagarna innan man får pengar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-10-16 19:52:09 följande:
    har inte sett nån reklam om det.men så finns ju inte BR längre i lkpg.trist att de har rean dagarna innan man får pengar
    dom öppnar igen men nu i Experts gamla lokal brevid Gyllen bageriet det är öppningserbjudanden....
  • Sofhol

Lite Lkpg bor iaf.. Själv bor man i Ryd med sambon & sonen på 15månader & är nu gravid igen.. :D

• Familjetrollet
    Sofhol skrev 2009-10-16 23:00:54 följande:
    Lite Lkpg bor iaf.. Själv bor man i Ryd med sambon & sonen på 15månader & är nu gravid igen.. :D
    välkommen hit.vi flyttade från ryd i maj då vi fick nog helt enkelt.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-10-16 19:57:32 följande:
    dom öppnar igen men nu i Experts gamla lokal brevid Gyllen bageriet det är öppningserbjudanden....
    åh vad bra att de öppnar igen.
  • Indratvillingmamma

Jag var på BR, otroligt mycket folk men jag fyndade en del julklappar i alla fall.

• LittleMee
    Indratvillingmamma skrev 2009-10-17 13:03:55 följande:
    Jag var på BR, otroligt mycket folk men jag fyndade en del julklappar i alla fall.
    Svärmor ringde precis och sa att det var kaos. De står inne i affären och väntar på sista lasset Lego ska komma.
  • Mandarin
    LittleMee skrev 2009-10-17 13:27:13 följande:
    Svärmor ringde precis och sa att det var kaos. De står inne i affären och väntar på sista lasset Lego ska komma.
    Glad att jag inte gick dit
  • Indratvillingmamma

Jag ställde mig i kön innan de öppnade, i annat fall hade jag nog gett upp.

Svar på tråden vi i linköping 1