• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee
    Mandarin skrev 2009-10-17 13:34:50 följande:
    Glad att jag inte gick dit
    Jag med. De smsade och frågade om jag skulle med. Lat som jag är bad jag dem köpa åt oss istället så slipper jag stå där och trängas .
  • Mandarin
    LittleMee skrev 2009-10-17 13:50:17 följande:
    Jag med. De smsade och frågade om jag skulle med. Lat som jag är bad jag dem köpa åt oss istället så slipper jag stå där och trängas .
    ha så skulle man ha gjort, hoppas fynda på GeKås istället
  • LittleMee
    Mandarin skrev 2009-10-17 14:00:16 följande:
    ha så skulle man ha gjort, hoppas fynda på GeKås istället
    Just det. Glömde totalt bort det... om det är den turen från andra tråden du pratar om?
  • LittleMee
    Mandarin skrev 2009-10-17 14:04:20 följande:
    Ja
    Ska bläddra i den tråden senare för att se om ni hade kommit längre med planeringarna. Hoppas få kunna följa med.
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-10-17 13:27:13 följande:
    Svärmor ringde precis och sa att det var kaos. De står inne i affären och väntar på sista lasset Lego ska komma.
    vi kom nyss hem där ifrån.allat lego var sålt.mycket lär hamna på T,där går legot över nypriset ibland.
  • Sofhol
    Familjetrollet skrev 2009-10-17 09:00:54 följande:
    välkommen hit.vi flyttade från ryd i maj då vi fick nog helt enkelt.
    joo vi försöker hitta annat också..
  • Familjetrollet
    Sofhol skrev 2009-10-17 16:37:01 följande:
    joo vi försöker hitta annat också..
    vi bodde vid villa blå.rena gettot var det ,våra barn blev utsatta för kränkningar,slag mm dagligen till slut.sen var det en 14 åring som antastade barnen,tyvärr har han flyttat till skäggetorp.men nu umgås han med andra konstiga typer och verkar låta småbarn vara ifred
  • Marayah

Helloo.. Vi var med på BR idag vid 13.30 tiden. Var inte så vidare lång kö när vi kom. När vi gick därofrån en timma senare var allt slut. Vi köpte tre kartonger med Star Wars lego och en låda Duplo.

• MyPlace

hej hopp alla glada Linköpingmammor..Ska in till stan på Onsdag fm och undrar om de är nån som har tid för en fika. ska ju träffa 2 andra mammor efter kl 12 men tills dess är Arvid och jag själva, tror de blir inne stan vi håller till ska in på veramoda och se om ja hittar nåt att ha på mig,, på fredag är de dans i norrköping ¨på borgen till SCOTTS jippii

Nuär de visst mat här.. är hos mormor och morfar en sväng idag..

skicka gärna sms de som har mitt mob nr el skriv på fb komme inte in på fl via mobilen...

ha de gött alla kramar

Svar på tråden vi i linköping 1