• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 14:41:07 följande:
    myspys på färja..

massa folk, går man in under "planerar barn" finns det överallt..
    ha ha, lite roligt var det
  • Leos och Vincents mamma

Fast för oss betyder myspys just myspys, att det är mysigt o INGET annat. Så inte folk missförstår mig

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 14:49:04 följande:

Fast för oss betyder myspys just myspys, att det är mysigt o INGET annat. Så inte folk missförstår mig
    nä jag myser med hela min familj varje dag så mycket jag bara kan..

mys för mig är allt från pussar o kramar till mysiga filtar o en kopp the eller ostbågar o film...
    wille säger alltid mysamys när han lägger huvudet på kudden i soffan..eller när han lägger sig på en filt ute i gräset..
  • LittleMee

Jag förstod det
  • Firstandhappy

ni kommer säkert myspysa på båten med så ljug inte nu o försök vara oskyldig.. hahahhaha
  • MyPlace
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 12:34:38 följande: