• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:55:40 följande:

Förstår att det är svårt med barnvakt då. Vi vill inte heller lämna bort barnen så ofta, så det blir kanske som mest en gång varannan månad, om ens det.
    äntligen börjar Molgan bli mer sällskaplig med andra förutom mig så snart ska vi lämna barnen o ha en kväll bara för oss själva, då blir det en mysig övernattning med cola & ostbollar hos mormor o morfar på landet..
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:54:09 följande:

Haha, nej faktiskt inte
    Snusk!
    Familjetrollet skrev 2009-09-10 11:57:24 följande:
    de utlänsda barnen traksera de svenska barnen.våra barn blev misshandlade dagligen till slut av invandrarbarnen.en farsa hotade med polisen för att jag hade skällt ut hans idiotunge!han unge sparkade tösen i magen,kallade henne horunge,sparkade sand på kaninen.listan kan göras långjag bad pppan ringa polisen och frågade vad han skulle säga*skratt*han blev skitsur för att jag sa att jag har RÄTT att säga till när han j*kla unge inte fattar att man inte misshandlar och kallar våra barn för hora mmLeos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:09:38 följande: