• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Det är lugnt. Vore skönt att bli av med det. Har tyvärr redan sålt många saker men lite grann kan jag nog leta fram åt dig. Har för mig att du inte bor så långt härifrån så det är bara att hämta nån dag det passar dig.

• HoneyPuff

Hejsan.

Råkade trilla in och läst lite i er tråd inatt. Ser att det eftersöks billiga kläder och andra bebisgrejer.
    Jag bor också i Linköping och kan tipsa om att det är bytardag i Berga kyrka på kvällen den 22 september och då kan man göra riktiga fynd. Brukar finnas massor av grejer och speciellt i de mindre storlekarna. Det brukar även finnas mammakläder, lite leksaker, overaller, skor osv.
    Jag ska dit själv och handla till mina två töser har jag tänkt.

• Familjetrollet
    HoneyPuff skrev 2009-09-11 01:18:19 följande:
    Hejsan.Råkade trilla in och läst lite i er tråd inatt. Ser att det eftersöks billiga kläder och andra bebisgrejer.Jag bor också i Linköping och kan tipsa om att det är bytardag i Berga kyrka på kvällen den 22 september och då kan man göra riktiga fynd. Brukar finnas massor av grejer och speciellt i de mindre storlekarna. Det brukar även finnas mammakläder, lite leksaker, overaller, skor osv. Jag ska dit själv och handla till mina två töser har jag tänkt.
    villken tid är det?
  • FamiljenLindwall
    MyPlace skrev 2009-09-10 17:04:29 följande:
    låter bra de , här blir de hela familjen utan Olivia hon har pappa vecka ju;-p..
    Förlåt om jag inte ringde igår men du vet ju hur rörigt det är här på kvällarna så det gick inte att ringa .. Men idag kan jag ringa dig det är lite lugnare i dag ...
    Ska till stan och lämna papper men efter 14 ska jag kuna slå en signal...Kram
  • Firstandhappy
    AllieF skrev 2009-09-10 22:50:34 följande:
    Firstandhappy, Åh ja, tack! Både lånar, köper billigt och tar emot grejer om det finns möjlighet. :) Har du mer än kläder du vill/kan bli av med?
    hahahaha ja efter 2 pojkar väldigt tätt så finns väl det mesta, vad är det du saknar!! är ju ett tag innan du ska ha med så jag hinner ju avverka det mesta..
  • Firstandhappy
    HoneyPuff skrev 2009-09-11 01:18:19 följande:
    Hejsan. Råkade trilla in och läst lite i er tråd inatt. Ser att det eftersöks billiga kläder och andra bebisgrejer. Jag bor också i Linköping och kan tipsa om att det är bytardag i Berga kyrka på kvällen den 22 september och då kan man göra riktiga fynd. Brukar finnas massor av grejer och speciellt i de mindre storlekarna. Det brukar även finnas mammakläder, lite leksaker, overaller, skor osv. Jag ska dit själv och handla till mina två töser har jag tänkt.
    Det är riktigt bra..
  • LittleMee
    AllieF skrev 2009-09-10 23:39:51 följande:
    Super! Bor i Haninge, nästan i Vidingsjö mao. Vart bor du?
    Jag bor i Johannelund.
  • playmate86

hopp här har man varit på stan en sväng och köpt amnings bh så man har det hemma... bara inlägg sen som ska köpas och en bh till...

Svar på tråden vi i linköping 1