• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 16:37:50 följande:
    samma här men orka o hinna ed 2 små
    det är nackdelen här att det inte finns några tillval.hopplöst att man får vänta runt 8 dagar för att kunna tvätta.
    ska bli kul och se vad stora tösen spikar upp för något i sitt rum*skratt*
    föresten ursäkta för igår,hade en jävla skitdag igår.
  • MyPlace
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-10 16:25:13 följande:
    själv klart gumman ska vi dit hela takon familjerna vad sköt att det löste sig med eran ekonomi till slut jag ringer vid 20:00 ca då dom stora har lagt sig kram
    låter bra de , här blir de hela familjen utan Olivia hon har pappa vecka ju;-p..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-10 16:42:33 följande:
    det är nackdelen här att det inte finns några tillval.hopplöst att man får vänta runt 8 dagar för att kunna tvätta. ska bli kul och se vad stora tösen spikar upp för något i sitt rum*skratt* föresten ursäkta för igår,hade en jävla skitdag igår.
    No hard feelings, du får ursäkta mig med, kan gå på rätt hårt direkt ibland.
  • Lucille

Var på andra ultraljudet idag och det blir ytterligare en pojke i tråden i februari.  Det var en riktig vilding! :D Jag var ju så bergsäker på att det var en tös. heh