• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 16:37:50 följande:
    samma här men orka o hinna ed 2 små
    det är nackdelen här att det inte finns några tillval.hopplöst att man får vänta runt 8 dagar för att kunna tvätta.
    ska bli kul och se vad stora tösen spikar upp för något i sitt rum*skratt*
    föresten ursäkta för igår,hade en jävla skitdag igår.
  • MyPlace
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-10 16:25:13 följande:
    själv klart gumman ska vi dit hela takon familjerna vad sköt att det löste sig med eran ekonomi till slut jag ringer vid 20:00 ca då dom stora har lagt sig kram
    låter bra de , här blir de hela familjen utan Olivia hon har pappa vecka ju;-p..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-10 16:42:33 följande:
    det är nackdelen här att det inte finns några tillval.hopplöst att man får vänta runt 8 dagar för att kunna tvätta. ska bli kul och se vad stora tösen spikar upp för något i sitt rum*skratt* föresten ursäkta för igår,hade en jävla skitdag igår.
    No hard feelings, du får ursäkta mig med, kan gå på rätt hårt direkt ibland.
  • Lucille

Var på andra ultraljudet idag och det blir ytterligare en pojke i tråden i februari.  Det var en riktig vilding! :D Jag var ju så bergsäker på att det var en tös. heh

♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • Firstandhappy
    AllieF skrev 2009-09-10 19:15:21 följande:
    Var på andra ultraljudet idag och det blir ytterligare en pojke i tråden i februari.  Det var en riktig vilding! :D Jag var ju så bergsäker på att det var en tös. heh
    Grattis grattis... hur känns det att veta att det är en pojke då??
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-09-10 19:15:21 följande:
    grattis vad kul
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 17:21:29 följande:
    No hard feelings, du får ursäkta mig med, kan gå på rätt hårt direkt ibland.
    ingen fara
  • Lucille

Tack!
    Det är bara underbart att barnet är friskt, så det är lika bra med kille som tjej. Var mest besviken över att jag hade fel, bara ren stolthet. haha  Skulle vara praktiskt med tjej då brodern har två töser, så det finns en del att ärva, men de har en del ganska unisex också. Sånt löser sig. :)

• Firstandhappy
    AllieF skrev 2009-09-10 20:09:38 följande:
    Tack! Det är bara underbart att barnet är friskt, så det är lika bra med kille som tjej. Var mest besviken över att jag hade fel, bara ren stolthet. haha  Skulle vara praktiskt med tjej då brodern har två töser, så det finns en del att ärva, men de har en del ganska unisex också. Sånt löser sig. :)
    finns MASSOR här som du kan få om du vill...
  • Lucille

Firstandhappy, Åh ja, tack! Både lånar, köper billigt och tar emot grejer om det finns möjlighet. :) Har du mer än kläder du vill/kan bli av med?

• LittleMee

Jag har lite gott och blandat. B la blöjor för nyfödda och amningsinägg om du vill ha.

Svar på tråden vi i linköping 1