• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-17 10:35:52 följande:
    Just ja, du hänger också där en del. Får man fråga vad du säljer?Jag har aldrig hört nåt dåligt om Babyland. Försökte få tag på dem i måndags men det var talsvar. Mailade och nån Magnus svarade att han inte kunde svara på mina frågor men att han skulle på Brio mässan dagen efter och skulle återkomma senast på onsdag med pris, modell, färger och när den vagnen kommer ut i sortimentet. Det har i för sig inte gått så lång tid än men jag har en sån tandvärk och är allmänt lättirriterad.
    jag säljer mycket barnprylar.egendesignade barnkläder mm
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-17 12:01:23 följande:
    jag säljer mycket barnprylar.egendesignade barnkläder mm
    Kan du inboxa ditt nick?
  • MyPlace

idag är en ren skit dag här, mkt tänkande och de gör en så nere som de bara går...

Men har hunnit med att möblera om vardagsrummet, på älsklings begäran och så har Alma och ja varit ute och lekt i parken... nu är de snart dags för mat.. få se vad vi ska roa oss med i em.. känner för att dra täcket över huvudet , till på köpet börjar man bli förkyld med.... denna dag suger fett...

hoppas ni andra har en trevlig dag

• Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-17 12:05:14 följande:
    Kan du inboxa ditt nick?