• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Lucille
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 08:40:53 följande:
    blää!corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4...=jag har sett honom många gånger i olika affärer bland tjej/damkläderna.han är verkligen äcklig och vidrig.bara man såg honom så fick man kvälningar
    Han har erbjudit mig jobb!! Vilken jävla tur att jag inte tog det!! :( Usch, vad äcklad jag känner mig nu!! Det var förra sommaren när jag gick på bron (som ligger precis vid järnvägen) som han körde upp bredvid mig och började erbjuda mig guld och gröna skogar (han skulle betala körkort, etc. och jag behövde inte jobba varje dag, men skulle få bra betalt), och sen övertalade mig att gå åt sidan för att ge mig hans nummer. Jag tyckte att det var väldigt oseriöst, jag hade redan jobb och har aldrig varit intresserad av att bli personlig assistent, så jag ringde aldrig upp. Manuel eller Emanuel-någonting heter han...
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-09-18 11:19:34 följande: