• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Lucille
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 08:40:53 följande:
    blää!corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4...=jag har sett honom många gånger i olika affärer bland tjej/damkläderna.han är verkligen äcklig och vidrig.bara man såg honom så fick man kvälningar
    Han har erbjudit mig jobb!! Vilken jävla tur att jag inte tog det!! :( Usch, vad äcklad jag känner mig nu!! Det var förra sommaren när jag gick på bron (som ligger precis vid järnvägen) som han körde upp bredvid mig och började erbjuda mig guld och gröna skogar (han skulle betala körkort, etc. och jag behövde inte jobba varje dag, men skulle få bra betalt), och sen övertalade mig att gå åt sidan för att ge mig hans nummer. Jag tyckte att det var väldigt oseriöst, jag hade redan jobb och har aldrig varit intresserad av att bli personlig assistent, så jag ringde aldrig upp. Manuel eller Emanuel-någonting heter han...
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-09-18 11:19:34 följande:
    Han har erbjudit mig jobb!! Vilken jävla tur att jag inte tog det!! :( Usch, vad äcklad jag känner mig nu!! Det var förra sommaren när jag gick på bron (som ligger precis vid järnvägen) som han körde upp bredvid mig och började erbjuda mig guld och gröna skogar (han skulle betala körkort, etc. och jag behövde inte jobba varje dag, men skulle få bra betalt), och sen övertalade mig att gå åt sidan för att ge mig hans nummer. Jag tyckte att det var väldigt oseriöst, jag hade redan jobb och har aldrig varit intresserad av att bli personlig assistent, så jag ringde aldrig upp. Manuel eller Emanuel-någonting heter han...
    ush man mår illa bara man tänker på honom.den lilla vita hunden hade han oftast nere i en korg mellan beben.antaglugen för att locka till sig småflickor.hoppas de tar hand om äcklet i fängelset!
  • Lucille
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 11:50:42 följande:
    ush man mår illa bara man tänker på honom.den lilla vita hunden hade han oftast nere i en korg mellan beben.antaglugen för att locka till sig småflickor.hoppas de tar hand om äcklet i fängelset!
    Usch ja. När jag läste det så kändes det som att jag fick iskallt vatten över mig. :/

Förresten, vet ni vem skäggiga gubben är? Han som ser ut som en hemlös terrorist och Alltid är i stan. Har alltid undrat, men det är ju inte helt lätt att ta reda på det.
  • playmate86

han som kallas för usama bin ladin är hemmahörande i skäggetorp vad jag fått veta och att han snattar på willy´s men mer om honom vet man inte han håller sig för sig själv

AllieF skrev 2009-09-18 12:20:43 följande:
    Usch ja. När jag läste det så kändes det som att jag fick iskallt vatten över mig. :/ Förresten, vet ni vem skäggiga gubben är? Han som ser ut som en hemlös terrorist och Alltid är i stan. Har alltid undrat, men det är ju inte helt lätt att ta reda på det.
  • Mandarin
    Usch ja. När jag läste det så kändes det som att jag fick iskallt vatten över mig. :/ Förresten, vet ni vem skäggiga gubben är? Han som ser ut som en hemlös terrorist och Alltid är i stan. Har alltid undrat, men det är ju inte helt lätt att ta reda på det.
    Ja, min sambo vet vem det är. Alkoholist sosfall men ofarlig....
  • Lucille
    Mandarin skrev 2009-09-18 13:00:05 följande:
    Ja, min sambo vet vem det är. Alkoholist sosfall men ofarlig....
    Alkoholist? Jag tycker mig aldrig ha sett tecken på berusning. :/ Men resten förvånar mig inte.
  • Mandarin

Nej inte jag häller men så sa han iallfall, han kanske har slutat... hoppas har hans egen skull...

• playmate86

tänkte om någon här har pojk kläder i stl 50-56 som poassar nyfödda som ni vill skänka tar jag gärna emot sånt har taskig ekonomi nu csn bråkar som vanligt blir trött på det...

• MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 09:26:12 följande:
    ha en bra dag ni med.har inboxat dig
    Så ofta brukar de inte skämma bort barnen, men nån gång om året iallfall..
    MyPlace skrev 2009-09-18 09:18:56 följande:
    åh så bra.. hör av dig sen.. kramen
    fick ditt mess, men har beslutat att gå över till halebop, så blir så knasogt om ja laddar mob nu, de nya kortet kommer om 10 dagar.. med samma nr såklart..
    playmate86 skrev 2009-09-18 13:20:02 följande:
    tänkte om någon här har pojk kläder i stl 50-56 som poassar nyfödda som ni vill skänka tar jag gärna emot sånt har taskig ekonomi nu csn bråkar som vanligt blir trött på det...
    tyvärr inte, har sparat lite av de fina som barnen ska få till sina barn när de blir större ..
  • Familjetrollet
    huga,ryser när jag ser honom.han står ju överallt och bara stirrar.jag brukar skoja om att han ser ut som en teorrorist.barnen är rädda för honom.han kan ju stå i samma hörn i timtal
    playmate86 skrev 2009-09-18 13:20:02 följande:
    tyvärr inte.men jag kan se om jag har nått kvarglömt
Svar på tråden vi i linköping 1