• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Lucille

GRATTIS SKORPAN!!! Så underbart söt han är, lilla parveln! Drygt 4kg, men han ser ändå så liten ut. =D Men det kanske är pappans händer som är stora? :) Åhh, jättestort grattis iaf och hoppas du kan få vila lite mellan varven. *kram*

♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • Marayah

Tessan: Åhh sötingen!!! Grattis igen! Längtar tills jag får se den lille skrutten.

• LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-17 16:42:11 följande:
    män är bra till mycket.du får gäna inboxa ditt alias
    Ha ha .

Tittade på dina kläder i bloggen, jätte söta. Men du syr mest flickkläder?
    Skorpan08 skrev 2009-09-17 19:20:24 följande:
    Tänkte bara tala om att vi nu är en till i familjen! Vi hade tid för igångsättning i tisdags kl 8 på morgonen. När vi kom dit var det 4 förlossningar igång så vi fick avvakta lite. Kl 12.15 är det våran tur, då tar dom hål på hinnorna och sedan går det undan. 17.42 är han ute, 4370 g och 52 cm lång. Så en stor kille blev det! Allt gick superbra och vi mår toppen. Fast jag är väldigt trött då jag hade svårt att sova där på sjukan.
    Grattis till pojken. Gud så liten och go han ser ut .
  • MyPlace