• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-18 08:23:26 följande:
    Det jobbiga e ju att han håller ju på o hostar på natten bara. Sen verkar de typ nästan bra på dagen.. Dom ska iaf ringa upp från vc vid fem över halv. Ja ska dit så e de bara. Om inte annat så vill jag har något för hostan o så. Men idag är han lite mer rosslig o så en tidigare dagar så då går vi.

Han tackar.
    är det inte förkylningshosta han har åkt på?krupphosta är riktigt otäck hosta,då hostar dock barnet jämnt så det tappar andan emellanåt
  • Familjetrollet

blää!
    corren.se/ostergotland/linkoping/&date=&menuids=
    jag har sett honom många gånger i olika affärer bland tjej/damkläderna.han är verkligen äcklig och vidrig.

bara man såg honom så fick man kvälningar

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-18 08:59:51 följande:
    Vi fick en tid kl 11.
    åh vad bra.halsont är inte kul att ha när man är liten.stora tösens celiaki kom direkt efter att hon hade ätit penecellin mot halsfluss.enligt vc så kan vissa intoleranter komma fram vid penecelillinkur.som tur är är barnen jättefriska här.bara jag som har uselt imunförsvar under hela vintern
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 08:20:04 följande: