• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2009-09-17 22:16:22 följande:
    Grattis igen...
    Tack igen
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-09-17 22:09:30 följande:
    Tack! pappan har mycket stora händer. Jag vilar så fort han sover nu medans min man är hemma. Sen får det blir vila när Elin sover.

Tack! Se till att ni blir friska bara så får ni komma ut och gosa med han.Tack även till alla er andra! Han är så underbar och vi mår så bra.
    grattar här me nu måste Mathilda å ja allt ta oss ut till er på en fika när vi kommer hem från grekland
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-09-17 22:09:30 följande:
    Tack! pappan har mycket stora händer. Jag vilar så fort han sover nu medans min man är hemma. Sen får det blir vila när Elin sover.

Tack! Se till att ni blir friska bara så får ni komma ut och gosa med han.Tack även till alla er andra! Han är så underbar och vi mår så bra.
    Ja det måste vi verkligen... Bara inte ja åker på skiten oxå. Mitt öra börjar nu igen så de känns att det är nått på G. Susar och är dovt. Hoppas bara presenterna passar till mini. Köpte kort idag. Sååå gulligt!! Kraam!!!
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-09-17 19:20:24 följande: