• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2009-09-17 22:16:22 följande:
    Grattis igen...
    Tack igen
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-09-17 22:09:30 följande:
    Tack! pappan har mycket stora händer. Jag vilar så fort han sover nu medans min man är hemma. Sen får det blir vila när Elin sover.

Tack! Se till att ni blir friska bara så får ni komma ut och gosa med han.Tack även till alla er andra! Han är så underbar och vi mår så bra.
    grattar här me nu måste Mathilda å ja allt ta oss ut till er på en fika när vi kommer hem från grekland
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-09-17 22:09:30 följande:
    Tack! pappan har mycket stora händer. Jag vilar så fort han sover nu medans min man är hemma. Sen får det blir vila när Elin sover.

Tack! Se till att ni blir friska bara så får ni komma ut och gosa med han.Tack även till alla er andra! Han är så underbar och vi mår så bra.
    Ja det måste vi verkligen... Bara inte ja åker på skiten oxå. Mitt öra börjar nu igen så de känns att det är nått på G. Susar och är dovt. Hoppas bara presenterna passar till mini. Köpte kort idag. Sååå gulligt!! Kraam!!!
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-09-17 19:20:24 följande:
    Tänkte bara tala om att vi nu är en till i familjen! Vi hade tid för igångsättning i tisdags kl 8 på morgonen. När vi kom dit var det 4 förlossningar igång så vi fick avvakta lite. Kl 12.15 är det våran tur, då tar dom hål på hinnorna och sedan går det undan. 17.42 är han ute, 4370 g och 52 cm lång. Så en stor kille blev det! Allt gick superbra och vi mår toppen. Fast jag är väldigt trött då jag hade svårt att sova där på sjukan.
    grattis en gång till till er vackra pojke
  • Familjetrollet

gäsp,idag fick man gå upp innan tuppen gal
    här ska det tvättas,städas och fixas.sen blir det storhandling.ikväll ska stora tösens kompis sova här och imorrn ska hon på kalas
    så idag blir det fullt upp*skratt*

äntligen har våra barn fått BRA kompisar med bra värderingar.nu vågar man äntligen låta barnen gå ut och leka.för nu får de vara ifred och slippa dagliga kränkningar och konstiga barn

vad ska ni andra hitta på?

• Marayah

Här blir det till att ringa vc, Filip har haft hemsk hosta och är fortfarande hes. "Nattkraxet" brukar ju släppa på morronen, men inte idag. Så ja undrar om han inte fått Halsfluss iaf. Har vart i munnen och försökt se något men de e inte de lättaste på en ettåring minsann. Tyckte ja skymtade vita prickar i halsen på honom... Inte bra!! Nu e de dags att gå till skolan då..

• MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-18 07:43:43 följande:
    Här blir det till att ringa vc, Filip har haft hemsk hosta och är fortfarande hes. "Nattkraxet" brukar ju släppa på morronen, men inte idag. Så ja undrar om han inte fått Halsfluss iaf. Har vart i munnen och försökt se något men de e inte de lättaste på en ettåring minsann. Tyckte ja skymtade vita prickar i halsen på honom... Inte bra!! Nu e de dags att gå till skolan då..
    Fy då stackars killen., hoppas de går bra och att du får tid på vc... här är de snorigt och dant inte sovit mkt inatt och arvid är gnällig hela tiden och kommer inte till ro om han inte får mya knä...

Men vi ska ner till falerum och se om de finns några varmare skor till arvid och alma , de stora har redan.... sen vet ja inte mer.. joo ska betela en åkpåse som ja vunnit på tradera...
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-18 07:43:43 följande:
    sänbder lillen många krya ppå dig kramar.här är vi lyckligtvis friska ännu,fast maken har halsont sedan ca 1 vecka
    MyPlace skrev 2009-09-18 08:14:48 följande:
    Fy då stackars killen., hoppas de går bra och att du får tid på vc... här är de snorigt och dant inte sovit mkt inatt och arvid är gnällig hela tiden och kommer inte till ro om han inte får mya knä... Men vi ska ner till falerum och se om de finns några varmare skor till arvid och alma , de stora har redan.... sen vet ja inte mer.. joo ska betela en åkpåse som ja vunnit på tradera...
    här är det hopplöst att fina något till stora tösen då hon har blivit så kräsen.Håller arvid på att få tänder?
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-18 08:14:48 följande:
    Fy då stackars killen., hoppas de går bra och att du får tid på vc... här är de snorigt och dant inte sovit mkt inatt och arvid är gnällig hela tiden och kommer inte till ro om han inte får mya knä... Men vi ska ner till falerum och se om de finns några varmare skor till arvid och alma , de stora har redan.... sen vet ja inte mer.. joo ska betela en åkpåse som ja vunnit på tradera...
    Det jobbiga e ju att han håller ju på o hostar på natten bara. Sen verkar de typ nästan bra på dagen.. Dom ska iaf ringa upp från vc vid fem över halv. Ja ska dit så e de bara. Om inte annat så vill jag har något för hostan o så. Men idag är han lite mer rosslig o så en tidigare dagar så då går vi.
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 08:20:04 följande:
    sänbder lillen många krya ppå dig kramar.här är vi lyckligtvis friska ännu,fast maken har halsont sedan ca 1 vecka
    Han tackar.
Svar på tråden vi i linköping 1