• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Vickan I

Hemkommen från mässan, men tyckte inte det var så himla märkvärdigt i år?! Men alltid trevligt kika runt lite.

Tog gamla camen, men hade räknat med att se någon med RED där, men det gjorde vi inte. Men min fick vila, hahaha, vill inte ta ut den och smutsa ner hjulen *asg*.
    Låter som vi blir några med RED och Julius ändå .

Jossanjo - Köpbarnvagn.se hade kvar sist jag kollade iaf? Bor du i Sthlm så hade Bonti typ 2 st för några dagar sedan när jag köpte min

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:22:47 följande:
    Jag har nu beställt en RED av underbara Jessica på Kidz!! Längtar!!Tyvärr verkar det som Juliusåkpåsen börjar bli en bristvara, inte fått in på 8 månader till Kidzshopen. Så nu efterlyser jag; Någon som vet butiker eller nätbutiker som har hemma och säljer? Kan betala frakt om en butik är villig att skicka den-känner att min vagn behöver den för att bli komplett..
    Du får inte efterlysa saker i tråden för att köpa av ngn annan medlem!!!

Men kolla med NK i sthlm de kanske kan ha kvar, Toddler har en nätbutik, Knodd skickar säkert om de har kvar. Hur är det med Barnbutiken i sthlm? De har tre butiker kanske har de ngn kvar?

www.toddler.se
    www.knodd.se
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-02 15:38:02 följande:
    Du får inte efterlysa saker i tråden för att köpa av ngn annan medlem!!!Men kolla med NK i sthlm de kanske kan ha kvar, Toddler har en nätbutik, Knodd skickar säkert om de har kvar. Hur är det med Barnbutiken i sthlm? De har tre butiker kanske har de ngn kvar?www.toddler.sewww.knodd.se
    Men gjorde hon det? *osäker*
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-02 15:41:20 följande:
    Näe.... jag läste slarvigt.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:22:47 följande:
    Jag har nu beställt en RED av underbara Jessica på Kidz!! Längtar!!Tyvärr verkar det som Juliusåkpåsen börjar bli en bristvara, inte fått in på 8 månader till Kidzshopen. Så nu efterlyser jag; Någon som vet butiker eller nätbutiker som har hemma och säljer? Kan betala frakt om en butik är villig att skicka den-känner att min vagn behöver den för att bli komplett..
    Jag kom på en till. Englagåva i Södertälje är en butik som haft lite grejer då ingen haft. De har ingen web shop så kanske därför.
  • Jossanjo
    Stargirl skrev 2009-10-02 15:38:02 följande:
    Du får inte efterlysa saker i tråden för att köpa av ngn annan medlem!!!
    Men det gjorde jag inte =) jag efterlyste återförsäljare, butiker och nätbutiker, kidzshoppen har inte..

Bor på Gotland så jag kan ju inte gå in i någon butik, men man kanske kan ringa och köpa över telefon.
  • Jossanjo

Miss Boring skrev 2009-10-02 15:41:20 följande:

Nää, frågade efter butiker =)
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:53:04 följande:
    Men det gjorde jag inte =) jag efterlyste återförsäljare, butiker och nätbutiker, kidzshoppen har inte..Bor på Gotland så jag kan ju inte gå in i någon butik, men man kanske kan ringa och köpa över telefon.
    Jag såg nu. Läste slarvigt. Sorry! Jag läste att "om ngn har en hemma" men du skrev ju att om ngn butik hade dem hemma. Sorry igen.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19