• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    killenkott skrev 2009-10-12 17:39:06 följande:
    Lite smakråd!Har ju rosa topp och grå bas..Vill nu byta skötväska,är ju och lite trist av mig så jag gillar inte direkt vågade mönster.Vad tror ni om ju be ju´s black silver?Innetyget syns ju liksom lite på utsidan,eller hur jag nu ska förklara,hihi!
    japp tråkigt men funkar säkert
  • killenkott
    modestyclara skrev 2009-10-12 17:40:09 följande:
    japp tråkigt men funkar säkert
    !!
    Gillar ju ärliga svar .
    VAD tycker du då?
    Ska lixom passa till maken med
  • modestyclara
    killenkott skrev 2009-10-12 17:50:45 följande:
    !!Gillar ju ärliga svar .VAD tycker du då?Ska lixom passa till maken med
    Min make är inte så kinkig så han kör rosa vagn med sonen i, använder utan problem rosa blommig ju ju be eller petunia som skötväska och bär i rosa sjal så jag har andra referensramar MEN en stilren petunia, kan man väl ha även som man? Eller köp en som du gillar och en som maken gillar
  • livet från ljusa sidan

Tycker det låter bra med män som inte är rädda att gå runt med rosa saker

Jag har snöat in på red nu... tycker att det är galet snyggt med den svarta ramen. Barnvagnsaffären i stan har fått ett exemplar, och den står uppställd så då tycker mannen att det borde vara billigare eftersom det är ett demoex, vilket jag inte själv tänkt på men egentligen så borde det ju vara det

Så då tänkte jag att jag skulle köpa via ngn webshop, men har inte plats för att förvara den i 20veckor! Och om jag väntar längre så kommer det säkert ta slut....

• Kajsan
    Joddan skrev 2009-10-12 14:29:32 följande:
    Någon som har mailadressen till den svenska tjejen som jobbar för Bugaboo. Kanske kan maila henne om min suflett, eftersom att ingen här inne vill svara . Visst borde jag få en ny...
    Garantin gäller alltid bara första köparen Så du kan inte reklamera.
    Men en ny suflett kan du ju alltid köpa. Kostar typ 500 eller så.
    Jo just det!
  • thj
    livet från ljusa sidan skrev 2009-10-12 22:15:51 följande:
    Tycker det låter bra med män som inte är rädda att gå runt med rosa saker Jag har snöat in på red nu... tycker att det är galet snyggt med den svarta ramen. Barnvagnsaffären i stan har fått ett exemplar, och den står uppställd så då tycker mannen att det borde vara billigare eftersom det är ett demoex, vilket jag inte själv tänkt på men egentligen så borde det ju vara det Så då tänkte jag att jag skulle köpa via ngn webshop, men har inte plats för att förvara den i 20veckor! Och om jag väntar längre så kommer det säkert ta slut....
    Kan du inte boka den och be om leverans om ca 20v,då hinner den inte ta slut
  • Joddan
    Kajsan skrev 2009-10-12 22:21:41 följande:
    Garantin gäller alltid bara första köparen Så du kan inte reklamera. Men en ny suflett kan du ju alltid köpa. Kostar typ 500 eller så.
    Man kan ju alltid försöka . För på kvittot står inget namn.... Men sedan fick jag ett till papper, och där står hennes namn . Och man behöver väl bara kvittot igentligen???
  • Jossanjo

När jag träffade Frida på NK som jobbar för Bugaboo sa hon att man ALLTID har rätt att reklamera om tyg blivit solblekt för det skall enligt dem inte bli det... har ingen aning om andrahands ägandet men vad gällande solblekt så skulle det enligt henne aldrig vara något problem.

• Noiis
    Joddan skrev 2009-10-12 14:54:00 följande:
    Japp det står hennes namn på kvittot tyvärr. Kanske kan maila till Bonti?Dem jag köpte av var jätte trevliga. Och vagnen var oanvänd och fin. Jag vet inte om jag vågar ringa till dem igen och begära ngt sådant... Det konstiga var att när jag hämtade vagnen hade dem inget barn? Fick ngn känsla av att barnet inte fanns längre??? Eller så är det bara mina vilda fantasier...Men maila Bonti och skicka bilder?
    har du testat att tvätta om? vet att min blev sådär efter en tvätt men efter att jag tvättade om den så försvann det. tyvörr kan de ju lätt bli så att tvättmedel fasnar just i skarvarna så.
  • Jossanjo

Nu önskar jag ett snabbt svar fast kl är sent så jag antar jag aknske får vänta till imorgon., monterar min red, fråga; ramen halva är i sådant material som liftskyddet, andra halvan är någon tjockare form av skumgummi vilket är upp och ner så att säga, upp då menar jag huvudet på både ligg och sittdel.. I instruktionsboken står det inget om det..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19