• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Miss Boring
    redfox skrev 2009-10-13 16:42:38 följande:
    Men på vilket sätt skulle frog chassit vara bättre än ett stelopererat cam chassi?
    Bättre köregenskaper än Camen Hela Frogchassit är lite mindre och kraftöverföringen för att svänga med framhjulen blir bättre på Frog. Det tjocka handtaget är också jätteskönt! Önskar den såldes i Sverige faktiskt.
  • Noiis

Miss Boring skrev 2009-10-13 16:47:17 följande:

Bättre köregenskaper än Camen Hela Frogchassit är lite mindre och kraftöverföringen för att svänga med framhjulen blir bättre på Frog. Det tjocka handtaget är också jätteskönt! Önskar den såldes i Sverige faktiskt.
    Håller med!
  • Miss Boring

Miss Boring skrev 2009-10-13 16:47:17 följande:

Såldes på riktigt liksom alltså ( som i Amerkat)
  • redfox

Ja frog är verkligen populär i staterna. Var där förra veckan och det fanns nästan ingen som körde en annan vagn än Bugaboo frog.

• mollan nu

Nu har vi fått hem nya ståbrädan! Ska bli så kul att prova den bara lillebror vill komma ut någon gång

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥lillebror bf 091102♥♥
  • Senap
    redfox skrev 2009-10-13 16:51:09 följande:
    Ja frog är verkligen populär i staterna. Var där förra veckan och det fanns nästan ingen som körde en annan vagn än Bugaboo frog.
    De har satt ett nytt rätt billigt pris på den så det kan ju också förklara populariteten.
    My sugar is raw
  • modestyclara
    redfox skrev 2009-10-13 16:42:38 följande:
    Men på vilket sätt skulle frog chassit vara bättre än ett stelopererat cam chassi?
    du kan få provköra min imorgon
  • livet från ljusa sidan

Noas mamma: Jag kommer beställa en från John lewis, min bästa kompis bor i london så hon får förvara den tills nästa gång jag åker över eller tills hon kommer hem.. Tänkte jag köper en reseväska och tillbehör så kommer den kosta ungefär som hemma fast man får mängder med saker extra! Red kostar 8700 just nu, galet billigt är pundet

Shogirl: Haha ja då kan man ju fråga sig vad man helst skulle vilja åka i

Tack för svaren agående liggdelarna! Förresten man kan köpa lösa basfärger också va? Inte bara toptyget?

• modestyclara

livet från ljusa sidan skrev 2009-10-13 17:54:02 följande:

Noas mamma: Jag kommer beställa en från John lewis, min bästa kompis bor i london så hon får förvara den tills nästa gång jag åker över eller tills hon kommer hem.. Tänkte jag köper en reseväska och tillbehör så kommer den kosta ungefär som hemma fast man får mängder med saker extra! Red kostar 8700 just nu, galet billigt är pundetShogirl: Haha ja då kan man ju fråga sig vad man helst skulle vilja åka i Tack för svaren agående liggdelarna! Förresten man kan köpa lösa basfärger också va? Inte bara toptyget?
    japp går att köpa lösa basdelar...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19