• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • livet från ljusa sidan

Är 5500 okej pris för en begagnad? Inklusive en bilstol, men det står inte hur gammal den är eller vad det är för slags bilstol....Kan ju åka och kika på den iaf Något särskilt man skall tänka på när man kikar begagnad??

• modestyclara

livet från ljusa sidan skrev 2009-10-13 19:50:42 följande:

Är 5500 okej pris för en begagnad? Inklusive en bilstol, men det står inte hur gammal den är eller vad det är för slags bilstol....Kan ju åka och kika på den iaf Något särskilt man skall tänka på när man kikar begagnad??
    beror på, är det en cam, gecko eller frog? hur gammal är den? vad ingår? vilket skick?
  • Miss Boring
    Shoegirl skrev 2009-10-13 17:09:21 följande:
    De har satt ett nytt rätt billigt pris på den så det kan ju också förklara populariteten.
    Vad kostar den egentligen?
  • livet från ljusa sidan
    modestyclara skrev 2009-10-13 19:57:57 följande:
    livet från ljusa sidan skrev 2009-10-13 19:50:42 följande: beror på, är det en cam, gecko eller frog? hur gammal är den? vad ingår? vilket skick?
    Det är en cam och det ingår ligg och sitt och bilbarnstol (antar att det är babyskydd)...står inget om ålder, det står att den är jättefin men bilderna är från hemsidan så det är inga riktiga bilder. Den har varit ute i en månad ungefär men de har stavat fel så det kan hända att det är därför den är kvar Denim bas och sand suflett..inte de färgerna jag ville ha men går ju att byta
  • malinkaunitz
    modestyclara skrev 2009-10-13 20:13:33 följande:
    jo, vad konstigt...
    Ja .. men den som vill ha den kan göra ett klipp .. va ju helt ny med :)
  • Joddan

Kan man hänga Bee-sufletter i torkskåp??????????????????????????????? Står bara att man inte får tumla i inst.boken... Har hängt en tidigare men vill inte hänga den i tvättstugan över natten....!!!!!!!

• Carolyn with 3

Hjälp! Bromsen på min Cam tar inte på högerhjulet. Vad kan ha hänt? Har köpt vagnen beg, men med nytt chassi, så jag har ingen åf att vända mig till.

• Senap
    Joddan skrev 2009-10-13 20:56:09 följande:
    Kan man hänga Bee-sufletter i torkskåp??????????????????????????????? Står bara att man inte får tumla i inst.boken... Har hängt en tidigare men vill inte hänga den i tvättstugan över natten....!!!!!!!
    Inte enligt instruktion och jag skulle inte göra det.
    Alla plastmaterial åldras av värme.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19