• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Joddan
    Shoegirl skrev 2009-10-13 21:08:31 följande:
    Inte enligt instruktion och jag skulle inte göra det. Alla plastmaterial åldras av värme.
    I min står det inget om torkskåp, bara tumlare. Men då får jag väl hänga den här hemma då.. Tack!
  • modestyclara

Carolyn with 3 skrev 2009-10-13 21:01:51 följande:

Hjälp! Bromsen på min Cam tar inte på högerhjulet. Vad kan ha hänt? Har köpt vagnen beg, men med nytt chassi, så jag har ingen åf att vända mig till.
    ibland behöver bromsen spännas, kolla i instruktionsboken om hur man gör (är nån liten skruv någonstans som ska skruvas åt för att spänna vajern har jag för mig )
  • Fröken Småland
    Joddan skrev 2009-10-13 21:40:00 följande:
    I min står det inget om torkskåp, bara tumlare. Men då får jag väl hänga den här hemma då.. Tack!
    Det gör du nog rätt i, dessutom är den helt säkert redan snustorr
  • straw2008

livet från ljusa sidan skrev 2009-10-13 20:06:13 följande:

Det är en cam och det ingår ligg och sitt och bilbarnstol (antar att det är babyskydd)...står inget om ålder, det står att den är jättefin men bilderna är från hemsidan så det är inga riktiga bilder. Den har varit ute i en månad ungefär men de har stavat fel så det kan hända att det är därför den är kvar Denim bas och sand suflett..inte de färgerna jag ville ha men går ju att byta
    Njää det är inte speciellt billigt tycker jag... babyskydden går för ca350 kr på blocket o vagnarna utan liggdel går väl knappast för över 5 000.
  • SeriousGangBang

Den gula åkpåsen med giraffen på..
    skär det sig för mycket med den oranga basen?

en ny för 900, det är ganska bra nedsatt va
    ?

• Kajsan
    Joddan skrev 2009-10-13 20:56:09 följande:
    Kan man hänga Bee-sufletter i torkskåp??????????????????????????????? Står bara att man inte får tumla i inst.boken... Har hängt en tidigare men vill inte hänga den i tvättstugan över natten....!!!!!!!
    Häng den över en stol så är den torr dagen efter.
    Jo just det!
  • Senap
    SeriousGangBang skrev 2009-10-14 11:17:31 följande:
    Den gula åkpåsen med giraffen på.. skär det sig för mycket med den oranga basen? en ny för 900, det är ganska bra nedsatt va ?
    Oh! Vilket bra pris. Kolla med Modesty. Hon har både en orange bas och giraffpåsen.
    Eller kanske Frk Småland.
    My sugar is raw
  • SeriousGangBang
    Shoegirl skrev 2009-10-14 12:16:50 följande:
    Oh! Vilket bra pris. Kolla med Modesty. Hon har både en orange bas och giraffpåsen.Eller kanske Frk Småland.
    nu är den köpt iaf så ja hoppas den passar fint!!

*lycklig*

*jag vill tacka min mamma för att hon köper vinterutrustning till mina barn så jag kan shoppa massa grejer till vagnen för alla pengar *

hihi
  • Joddan
    Kajsan skrev 2009-10-14 11:56:47 följande:
    Häng den över en stol så är den torr dagen efter.
    Den var typ torr när jag tog upp den... Men den är fortfarande fläckig efter två tvättar...
    Det var efter att maken var ute i regenen och när han kom hem fällde han ihop sufletten. MORR!!! Han får aldrig med köra min Bee, han får ta Camen om han ska ut i regenet... BAJS!
  • Fröken Småland
    Joddan skrev 2009-10-14 12:58:44 följande:
    Den var typ torr när jag tog upp den... Men den är fortfarande fläckig efter två tvättar... Det var efter att maken var ute i regenen och när han kom hem fällde han ihop sufletten. MORR!!! Han får aldrig med köra min Bee, han får ta Camen om han ska ut i regenet... BAJS!
    Men då förstör han säkert den också

När du skriver fläckig, menar du flammig då eller är det regelrätta fläckar? För i så fall prova med galltvål innan du kasserar den...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19