• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Stargirl skrev 2009-11-10 13:32:24 följande:
    Tex Mallorca, Amsterdam, Teneriffa, Barcelona......är de jag kan komma på på rak arm.
    Nju Jårk också
    My sugar is raw
  • Senap
    3småttingar skrev 2009-11-10 17:37:12 följande:
    Åkte till butiken idag och sa att jag troligen saknade en klädsel bit så att säga.. Och dom blev tveksamma, dom var inte hundra på att det skulle vara rosa ryggstöd. Så det blev lite debatt mellan personalen. Sen gick ena tjejen ut på lagret och kollade och där låg en liten låda med mitt rosa ryggstöd :) Som tur var! Dom bad såååå mycket om ursäkt iaf.. Och det var ju bra, dom har ju faktiskt tabbat sig.
    "Inte hundra på att det ska vara rosa ryggstöd"
     ?????
    Kan era produkter, klåpare! {#lang_emotions_yell} De flesta vagnsföretag ger ju tusan kurser där de talar om hur vagnen är uppbyggd, hur den fälls osv för att de ska kunna ge rätt service till kunden. Men att inte ens ha koll på klädseln??? *dånar*
    My sugar is raw
  • Senap
    troll66 skrev 2009-11-13 10:50:11 följande:
    Hej! Har en frog och behöver en ståbräda till denna men vår hiss är minimal och undrar om någon kan tipsa om den smidigaste ståbrädan som ska vara lätt att ta av och på alternativt tar minimalt med plats då den är i uppfällt läge. Tack på förhand:)
    Bugaboos nya ståbräda är absolut lättast att klicka av av dem jag sett på marknaden.
    My sugar is raw
  • Senap
    solouniko skrev 2009-11-13 08:46:12 följande:
    Hej experter! Om jag nu ska köpa en annan, varmare, åkpåse än buggans egna. Tror ni lodger bunker eller elodie är bäst/varmast? Vi har ju rätt kallt här uppe. Nu är det liksom "bara" -7 grader och påsen börjar redan kännas kall. Frågan är bara vilken man ska ha? Har aldrig klämt och känt på lodger IRL, så jag har ingen aning om hur den är. Vad tror ni, vilken ska man välja?
    Lodger Bunker tycker jag.
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-13 11:17:38 följande:
    åh vad störigt det är med webshopar man inte kan länka till produkten i *muttrar* jag hittade den, men du den måste vara jättevarm? vad har barnet på sig i den?
    *gissar på shorts*
    My sugar is raw
  • Senap
    daphniamagna skrev 2009-11-13 15:38:28 följande:
    jag har ingen aning. har ni ALLA gummiband till regnskyddet?
    Den nya modellen har inget gummiband
    My sugar is raw
  • Senap
    mollan nu skrev 2009-11-13 16:41:24 följande:
    vi har minihiss och nya brädan. Tar några sekunder att få av den. Är jättenöjd med den.
    *host harkel* Jag har minihiss. I den går inte ens vagnen in.
    My sugar is raw
  • Senap

Jag har rätt! {#lang_emotions_yell} Och Småland har fel.
    De gamla har gummiband och de nya har inte gummiband. Men det finns en del nya vagnar som fått med den äldre modellen regnskydd.

Min 06:a har gummiband.

My sugar is raw
  • Senap
    jippy skrev 2009-11-14 15:22:12 följande:
    Jag blir inte klok på regnskyddet! Är det bara för sittdelen eller? Fattar inte hur jag ska kunna få på det på liggdelen...  
    Näh, det fäster ju på ram och sufflett så vad som sitter på ramen spelar ingen roll.
    Vad är det som är svårt?
    Bildsekvens finns i FAQ-bloggen annars.
    My sugar is raw
  • Senap
    elims skrev 2009-11-15 14:29:49 följande:
    När ska egentligen bugaboo komma med syskonvagn??!!! Nu e det inte aktuellt än men när vi väl skaffar en vill jag ha en där man kan ha stora barnet sittandes utåt å minstingen innåt, bredvid varandra Såg denna, ganska "bugga-lik" eller vad säger ni?!!! www.firstwheels.nl/sv/city_twin/
    Om ca ett år ska det komma någon syskonvariant. *se FAQ*
    First wheels twin säljs inte längre i Sverige (vad jag vet) för att det var så mycket reklamationer.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19