• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

daphniamagna skrev 2009-11-23 15:20:40 följande:
    hål i botten? vad ska det va bra för? :)
    För att dra selen igenom när man har den i Bee.
    My sugar is raw
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2009-11-23 22:26:17 följande:
    Enligt FL så va det inge fel på min fråga...anmälde denna själv oxå bara för att få ett svar...är ju bra o veta...ellerhur!! Inge illa menat till någon,nu vet vi alla att man får fråga om råd
    Det är ju nytt folk som dömmer nu så det kan ha ändrats. Jag vet folk som blivit fällda för annonsering när de erbjudit sig kolla om varan finns i butik i deras stad åt någon annan och ev. skicka. {#lang_emotions_undecided}
    My sugar is raw
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2009-11-23 22:36:05 följande:
    Vet att dom hårdare tidigare... Men man bör väl tänka på endå hur man skriver iallafall!?
    Ja, man får fortfarande inte annonsera. 
    My sugar is raw
  • Senap
    Berit82 skrev 2009-11-24 11:45:04 följande:
    Vet inte om det var hela handtag eller delar, med det berodde på handtagen iaf. Enligt FAQ ska det var bättre nu men inte helt bra, så frågan är vad innebär det? Hur stor är risken att man får ett handtag som glider?
    Eum... jag vet inte hur det är nu. Det där uppdaterade jag senast i... somras?
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-24 18:59:28 följande:
    Tror jag är bra. Om man inte kan dema produkten borde man förlora sin licens- jag kan ställa upp som spökshoppare
    Jag med. {#lang_emotions_djavulsk}
    My sugar is raw
  • Senap
    FridaLee skrev 2009-11-24 21:03:17 följande:
    Ja de finns bara 2 vagnar som jag kan se som funkar som enda vagn och det är Bugaboo Cameleon och sen ska jag svära i tråden och säga Brio go, gillar faktist den men den är inte snygg som Cameleon men funktionell är den.
    Inga svordomar i tråden! {#lang_emotions_yell}
    My sugar is raw
  • Senap
    Berit82 skrev 2009-11-24 21:17:52 följande:
    Go var ett alternativ, men jag kan inte se att den har några fördelar jämfört med Cameleon och den är inte direkt billigare heller. Blev visad en Crescent Diva (nu svär jag verkligen) som ska ha bättre handtag än buggan, men det känns inte riktigt bra med en kopia. Fram för allt verkar fjädringen vara riktigt bra på buggan vilket är viktigt efter som jag kommer gå en del på vägar som inte är asfalterade.
    Bättre handtag?  *rofl*
    Ärligt talat: Crecent är en riktig skitvagn. Mååånga reklamtioner - men de hävdar att den nya vagnen ska hålla. Jo, tjena... Det tror jag när jag ser det.
    My sugar is raw
  • Senap
    Asereht skrev 2009-11-25 13:08:46 följande:
    Vad skulle ni välja för färg på åkpåse om den ska passa till marin, sand och denim? Jag bheöver lite förslag för jag kan inte bestämma mig. *s*
    röd eller brun
    My sugar is raw
  • Senap
    daniels baby skrev 2009-11-26 15:30:23 följande:
    vad tycker ni om bugaboo skötväskan?? har aldrig tittat på den men fått upp lite intresse för den nu.. har en skiphop som jag tröttnat på så tänkte byta...
    Påminn mig inte! {#lang_emotions_yell}

Den är lagom stor och massor med bra fack (jag måste ha många fack). Very najs! {#lang_emotions_tongue_out}
    My sugar is raw
  • Senap
    straw2008 skrev 2009-11-25 14:40:57 följande:
    Diana och Thea skrev 2009-11-25 10:42:48 följande: Kul, berätta sen vad du "fick" tror faktiskt det bara är en påse... BB är väl inte speciellt generösa med att ge bort saker :O)
    Hur menar du nu? Jag tycker Bugaboo är väldigt generösa. Jag har både fått reservdelar och längre sele när jag bett om det - gratis.
    Iofs har jag aldrig fått någon promo-påse så jag vet inte hur de ter sig men som företag tycker jag Bugaboo är generöst.

Och jag har inte fått någon inbjudan av NK så jag kommer inte få någon promopåse heller. {#lang_emotions_cry} {#lang_emotions_cry} {#lang_emotions_cry}
    *går och tröstar mig hos min RED-suffla*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19