Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl
    Glädje08 skrev 2009-10-28 20:49:05 följande:
    Jag lägger in den! Ska bara leta fram den. En sekund bara! Tack som orkar hjälpa mig!!! Oerhört tacksam!
    4000 bra pris måste jag säga. Slå till är mitt råd.
  • Stargirl
    SeriousGangBang skrev 2009-10-29 09:57:35 följande:
    nu funderar jag på en sak.BEE, i den kan väl barnet åka bakåtvänd?Läste en insändare i "Föräldrar&barn" igår där det var en pappa som reagerat på att man vänder på sina barn tidigt eller nåt sånt, vid sidan av den insändaren är det (väl?) en bild på en Bugaboo Bee. så då lär väl många tro att den enbart är framåtvänd om man relaterar bilden till insändaren.
    Ja, man kan vänd apå Bee. Såg oxå den bilden och reagerade på att varför har de valt att sätta bild på den enda sittvagnen som faktiskt går att vända.
  • Stargirl
    SeriousGangBang skrev 2009-10-29 10:11:22 följande:
    *mailar och påpekar detta enorma fel* för med en insats kan man ha bee ända från födseln tom va?
    Ja precis.
  • Stargirl
    SeriousGangBang skrev 2009-10-29 18:49:25 följande:
    finns det nån stol som liknar Brios? tänkte om man kunde använda nån adapter till den stolen.*svammel*
    Nej, tyvärr.
  • Stargirl
    SödeSara skrev 2009-10-29 18:01:51 följande:
    Hej kära ni! Jag är juh stolt ägare till en Bugaboo (RED) och bara längtar till våren när makaronen ska titta ut. Håller på att kika på bsbyskydd och har fastnat för Akta Gracos Logico S!? Undrar om någon möjligtvis har en bild på en sådan på en bugga hur det ser ut med adaptern och hela kittet??? Hoppas ni kan hjälpa mig! :P
    Åååååh. Den vagnen är så fin!! Jag har ingen bild men vet att stolen passar med en Graco adapter.
  • Stargirl
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-10-30 11:40:51 följande:
    Har följt er men hållt mig lite i bakgrunden.hoppas det är ok..;) Idag ska jag hämta ut vår Cameleon Denim (RED) vagn...=)..bebis kommer först i vår men var tvungen o köpa den ändå, tycker den var så fin och Buggan verkar så bra..=)..Har ni något nyböljartips för mig? Vad är bäst att investera i på en gång, ex barnskydd (ser att ni rekommenderar Maxi Cosi, finns det flera eller bara en?) Något mer man ska tänka på när man ändå är där och handlar?..Tack för att ni tar er tid! =)
    Maxi cosi funkar bra med Maxi cosi adaptrar, Akta Gracos babyskydd är billigare men jag tycker barnet sitter mycket bättre i en Maxo cosi.
  • Stargirl
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-10-30 13:35:13 följande:
    Vad är fördelen med aktagracos jämfört med någon annan?..försöker lista ut vilken jag ska välja..vet inte riktigt vad jag ska kika efter. Vill såklart att den skall vara säker, men inte så tung.. Tack för tips! Finns det några andra för- nackdelar, ex hur tunga de är?
    Maxi cosin är lättare och smidigare att bära och barnet sitter bättre i den (enligt mig) men det är dyrare om man ska köpa med basen. Det är nästan halva priset med en Graco stol med bas. Vi hade båda då vi behövde stol i båda bilarna men vi använde Maxi cosi stolen mest.
  • Stargirl
    jean1 skrev 2009-10-30 19:01:39 följande:
    Hej!Svaret på min fråga finns säkert i någon tråd men har inte hittat när jag letat så nu frågar jag er proffs ;). Vi har köpt en Bugaboo Cameleon och nu funderar vi vilken åkpåse som blir bäst till vagnen? Valet står mellan den till Cameleon eller till Frogen men även en från Elodie Details. Vilken passar bäst? Skriv gärna varför också !
    Cameleon tveklöst. Ska du ha en åkpåse som passar hela tiden även i sittdelen ska du ha en Cam påse. Ska du bara ha en påse i liggdelen spelar det ingen större roll.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19