Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Det ljuva livet skrev 2009-10-22 10:12:28 följande:
    Wihoo! Vann precis en Offwhite åkpåse !Nu är frågan vart man bäst säljer en i den gamla orangea? Tradera eller blocket?(Obs! Ingen annons!!!!)
    Jag tror Tradera. Då når du fler.
  • Stargirl
    joasia skrev 2009-10-22 21:22:22 följande:
    oj, ni som har blocket vanan inne - vad kan man begara for pris for en akpase i nyskick? fargen ar offwhite. Maste salja av lite - annars blir nog min make tokig pa mig
    Kanske 800 kr?
  • Stargirl
    myHappiness skrev 2009-10-23 08:46:44 följande:
    Provar igen, finns en ny bee-tråd? hittar inte...
    Nej verkar inte så. Starta en du!
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-23 11:17:42 följande:
    Lägger in en bild på en kanske ovanlig kombo:
    Aubergine frog med Denim....kanske den enda i världen
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-23 11:49:59 följande:
    Ser rätt stiligt ut faktiskt, men har inte hittat nån BB-åkpåse som passar riktigt i färg. Offwhite skulle funka iofs. Kanske ska ta min gröna? Då snackar vi rödbeta med blast
    Ja offfwhite skulel jag oxå satsa på. Varför inte den gröna som du säger
  • Stargirl
    Greksmurfen skrev 2009-10-23 13:45:38 följande:
    Gah blir galen på blocket.. ska lägga in en del nya bugaboo till behör, sedan e det en emmaljunga vagn å en sulky... den säger hela tiden att det maåstevar samma varor i samma kateogorie....MEn hallå jag e ju i kategorin barnvagnar å tillbehör........nån som vatt med om det??
    Kanske för att folk skriver en sak i rubriken och sedan har de andra varor i annonsen. Eller tvärtom. Testa att lägg ut dem separat?
  • Stargirl
    BiimBiim skrev 2009-10-24 10:46:03 följande:
    Hej!En fråga..Jag har en bugaboo cameleon nu som jag är sååå nöjd med.I december ska jag åka till egypten och då är min prinsessa lite mer än 5 månader.Har funderat lite på en bugaboo bee.Vad tycker ni? Är hon för liten för den då?Är buggan lika smidig som bee?Ge gärna lite tips :)
    Om du ändå har tänkt att köpa en sulky till våren kan du lika gärna köpa en Bee nu och ta med den till Egypten. Men du kan likagärna köpa en stransportväska till din Cameleon och ta med den. Vi har rest med våran Cameleon tills dottern var 2 år och tyckte det var härligt att ha med en RIKTIG vagn på semestern. Transportväskan är toppen då det får plats med extra blöjor, filtar, cällingpulver etc i transportväskan förutom vagnen
  • Stargirl
    BiimBiim skrev 2009-10-25 00:58:20 följande:
    Kom på en sak till, hur är det med skötväska?Såg att de finns en speciellt skötväska till Bee.Är den jätte liten då? Kan man ha den till camen också? :)
    Det finns inte ngn speciell skötväska för Bee men den nya skötväskan från Bugaboo i den mindre modellen är super!!! Finns i helsvrt eller brunt. Den svarta passar både Cam och Bee och är en perfekt skötväska och säkert toppen då man reser. Den ser inte ut som en skötväska så när man är klar med att använda skötväska blir det en perfekt laptopväska eller handbagage då man flyger. Den skulle jag köpt i ett nafs. Kostar runt 1000 lappen.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-10-25 10:56:43 följande:
    Finns det folk som faktiskt röker fortfarande?
    Jep på fester! Finns inget godare än att ta en cigg när man dricker ett glas vin. Men självfallet inte till vardags eller när man går med barnvagn
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19