• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Jenny 28

Hej!
    Är det någon här som kan tipsa om en så liten bil som möjligt där Bugaboo'n får plats (utan att behöva montera isär vagnen)...? Är på jakt efter en "andrabil" men vill helst inte ha en kombi. Var sugen på en Peugeot 206 men tyvärr gick ju inte vagnen in i bagaget.

• Fröken Småland
    Jenny 28 skrev 2009-11-17 13:28:05 följande:
    Hej!Är det någon här som kan tipsa om en så liten bil som möjligt där Bugaboo'n får plats (utan att behöva montera isär vagnen)...? Är på jakt efter en "andrabil" men vill helst inte ha en kombi. Var sugen på en Peugeot 206 men tyvärr gick ju inte vagnen in i bagaget.
    Hahaha, välja bil efter vagnen, så skall det låta!

Mitt bidrag i debatten blir att den inte får plats i Toyota Aygo, Citroën C1 och Peugeot 107.
  • Tre små älsklingar
    Hej!Är det någon här som kan tipsa om en så liten bil som möjligt där Bugaboo'n får plats (utan att behöva montera isär vagnen)...? Är på jakt efter en "andrabil" men vill helst inte ha en kombi. Var sugen på en Peugeot 206 men tyvärr gick ju inte vagnen in i bagaget.
    Min mamma hade en Peugeot 206 och jag fick in min gecko i den iallafall {#lang_emotions_undecided}
  • LillaÄlskadePyret

Sjukt bra ämne..ska själv köpa liten bil...hade hoppats att den gick in i en 206:a...attans...307:an då (inte caben) - nån som vet om cameleon får plats där?...
  • LR75
    Hej! Är det någon här som kan tipsa om en så liten bil som möjligt där Bugaboo'n får plats (utan att behöva montera isär vagnen)...? Är på jakt efter en "andrabil" men vill helst inte ha en kombi. Var sugen på en Peugeot 206 men tyvärr gick ju inte vagnen in i bagaget.
    Va, går Buggan inte ini en 206:a?
    Jag har en 307:a och så mycket skiljer det inte på bagaget så jag tycker det låter konstigt.
    Jag får tom med in uj duo i bagaget och har fortfarande bra sikt bakåt...
    Vi är två vuxna och tre barn som trängs i den bilen och det funkar bra, oki kanske inget man åker på bilsemester i Europa i...
    Och vi har inte kombi-modellen.
  • LR75
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-11-17 10:08:14 följande:
    Verkligen superfint! Vart köpte du väskan om jag får fråga?..=)
    Tradera {#lang_emotions_smile}
  • LR75
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-11-17 15:30:09 följande:
    Jenny 28 skrev 2009-11-17 13:28:05 följande: Sjukt bra ämne..ska själv köpa liten bil...hade hoppats att den gick in i en 206:a...attans...307:an då (inte caben) - nån som vet om cameleon får plats där?...
    Jag tror den borde gå in i en 206:a.
    Har själv en 307:a och där går den in utan problem.
  • LR75

OBS! Ingen annons....

LR75 skrev 2009-11-17 15:33:23 följande:
    Tradera
  • LillaÄlskadePyret
    LR75 skrev 2009-11-17 15:37:47 följande:
    Jag tror den borde gå in i en 206:a.Har själv en 307:a och där går den in utan problem.
    *pustar ut*
  • Aprilia

Idag hade ståbrädan kommit, ska hämta den imorgon!

Tuva 0401 Saga 0703 och Vidar 090914
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19