• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • LR75
    Miss Boring skrev 2009-11-17 07:46:31 följande:
    Har aldrig nånsin sett en så snygg väska :D Det blev ju jättefint! Hoppas du kommer känna dig nöjd!
    Jag är mer än nöjd! {#lang_emotions_smile}
  • LR75
    panzermensch skrev 2009-11-17 07:51:23 följande:
    hmm den väskan ser bekant ut *snegla på miss boring*
    : - D
  • Senap
    Asereht skrev 2009-11-17 09:37:35 följande:
    Lite begagnatfrågor (ingen annons utan funderingar)! Vad är ett ok pris för: Liggdel (med pinnar och platta)? Liggdel (utan pinnar och platta)? Topset i fleece (sufflett, sittdelstop och liggdelslock)? Prissättningen gäller saker i bra skick men begagnat. Jag är intresserad av att veta vad ok pris är både när det gäller prissättning säljes och köpes. Just det, det gäller camgrejor.
    Kolla blocket är mitt bästa svar.
    My sugar is raw
  • LR75

äsch...fungerade inte att göra sån där grön smileys....

LR75 skrev 2009-11-17 10:05:24 följande:
    : - D
    panzermensch skrev 2009-11-17 07:51:23 följande:
    hmm den väskan ser bekant ut *snegla på miss boring*
  • Asereht
    Shoegirl skrev 2009-11-17 10:07:53 följande:
    Kolla blocket är mitt bästa svar.
    Probelemet är att prissättningen är så otroligt olika/varierande, därav att jag ville ha lite åsikter från er som köper och säljer mkt bugaboogrejor.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & snart lilla Sladdens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Senap
    Asereht skrev 2009-11-17 10:10:14 följande:
    Probelemet är att prissättningen är så otroligt olika/varierande, därav att jag ville ha lite åsikter från er som köper och säljer mkt bugaboogrejor.
    Vi har blivit varnade för många gånger om att prisförfrågningar är annonser så vi är försiktiga då vi inte vill ha tråden stängd. {#lang_emotions_undecided}

När jag ska lägga ut varor (en gång per sekel typ) så kollar jag blocket hur priserna ligger. Jag tycker de ligger rätt lika. Det är bara beroende på skick eller om de vill ha iväg det snabbt som priset avviker.
    My sugar is raw
  • Asereht
    Shoegirl skrev 2009-11-17 10:23:12 följande:
    Vi har blivit varnade för många gånger om att prisförfrågningar är annonser så vi är försiktiga då vi inte vill ha tråden stängd. När jag ska lägga ut varor (en gång per sekel typ) så kollar jag blocket hur priserna ligger. Jag tycker de ligger rätt lika. Det är bara beroende på skick eller om de vill ha iväg det snabbt som priset avviker.
    aha, ok. Såg att flera frågat om priser tidigare så jag trodde inte det var någon fara att fråga allmänt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & snart lilla Sladdens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Senap
    Asereht skrev 2009-11-17 10:26:16 följande:
    aha, ok. Såg att flera frågat om priser tidigare så jag trodde inte det var någon fara att fråga allmänt.
    Jag tycker inte det personligen men FL ser nästan allt som annonsering.
    My sugar is raw
  • straw2008
    Asereht skrev 2009-11-17 10:26:16 följande:
    Beror ju jättemkt på färg gällande liggdelen tex.

Lägg ut den på tradera om du vill bli av med det, det är ju liksom köparna som avgör priset o saker kan ju då varken gå "för" billigt elelr "för" dyrt.

Du får ett pris utefter vad köparna är villiga att betala, sätter du 1000 kr i pris på en liggdel eller klädsel så riskerar du bara att få sjukt mkt prutmejl o folk som lovar komma men inte dyker upp.. tradera tycker jag är en rättvis affär på något sätt, för alla inblandade.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19