• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Det ljuva livet

Självklart inte mina auktioner!!

• Fröken Småland
    Det ljuva livet skrev 2009-11-18 12:38:00 följande:
    Vilken av alla blå är denna?www.tradera.com/Bla-varukorg-till-Bugaboo-Cam...Är det samma som den här?www.tradera.com/Bla-varukorg-till-Bugaboo-Cam...
    Nu var det ju samma auktion som du länkade till så ja, det är samma färg

Det är gamla blå, den har utgått. Den enda blå basfärgen som säljs nu är marinblå och dessa två blå är de enda blå basfärger som funnits. Inte lika komplicerat som topp-blå alltså
  • Det ljuva livet

Fröken Småland skrev 2009-11-18 12:44:21 följande:

Nu var det ju samma auktion som du länkade till så ja, det är samma färg Det är gamla blå, den har utgått. Den enda blå basfärgen som säljs nu är marinblå och dessa två blå är de enda blå basfärger som funnits. Inte lika komplicerat som topp-blå alltså
    Det var den här jag menade:
    www.tradera.com/Bugaboo-cameleon-akpase-bla--auktion_102401625

*surar fortfarande över att jag missade sittdelen*
  • Daniella01

Fröken Småland:
    Jag har en "Alvi" åkpåse, den med nallen..
    Räknas den som skålformad? Kan den passa i sittdelen?

• modestyclara
    tezzi152 skrev 2009-11-18 11:07:08 följande:
    jag menar knölig vid rumpan, där man egentigen ska ha sittplattan på sitdelen..
    du ska ha rumpdelen vid bebbens huvud och vika det som blir över som en skjortkrage *tipsar*
  • tezzi152
    modestyclara skrev 2009-11-18 14:19:19 följande:
    du ska ha rumpdelen vid bebbens huvud och vika det som blir över som en skjortkrage *tipsar*
    What?! :-S ska se om jag lyckas.. men då blir det ju hur lite åkpåse kvar som helst ju.. eller?
    Ska testa när bella vaknat. hon somnar som en stock i vagnen
  • Jenny 28

Ford fiesta är en av modellerna som jag har på min önskelista, så det låter ju bra att den verkar ha tillräckligt stort bagage.

• Jenny 28
    LR75 skrev 2009-11-17 15:32:48 följande:
    Va, går Buggan inte ini en 206:a?Jag har en 307:a och så mycket skiljer det inte på bagaget så jag tycker det låter konstigt.Jag får tom med in uj duo i bagaget och har fortfarande bra sikt bakåt...Vi är två vuxna och tre barn som trängs i den bilen och det funkar bra, oki kanske inget man åker på bilsemester i Europa i...Och vi har inte kombi-modellen.
    Vi var inne hos en bilhandlare igår och testade att få in buggan i lite olika modeller. Den gick inte in i 206:an eller 306:an, däremot i 307:an (sedan-modellen). Men det kanske skiljer sig åt vilken årsmodell det är, vad vet jag..?
  • Fröken Småland
    Det ljuva livet skrev 2009-11-18 12:54:26 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-11-18 12:44:21 följande: Det var den här jag menade:www.tradera.com/Bugaboo-cameleon-akpase-bla--...*surar fortfarande över att jag missade sittdelen*
    Det där är lite lurigt för den är inte riktigt samma färg som basen, men inte alls som toppen heller Däremot så är fleecefodret samma färg som gamla blå fleecen. Skall kollla om jag inte har någon bild på gamla blå kombinationer.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19