• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Fröken Småland
    Jarnis skrev 2009-09-15 14:11:17 följande:
    Nu behöver jag lite smakråd!  Vilken åkpåse skulle ni välja till en cam i heldenim? Jag vill inte ha rosa eftersom jag hade rosa topset i somras och har tröttnat på det.
    Orange, röd eller offwhite
  • AnniPanni
    Nu behöver jag lite smakråd! 
    Vilken åkpåse skulle ni välja till en cam i heldenim? Jag vill inte ha rosa eftersom jag hade rosa topset i somras och har tröttnat på det.
    vitt Totalt opraktiskt men sååå snyggt hihi..
  • malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-15 14:24:01 följande:
    läs !Ett chassi har jag reklamerat pga glidande handtag ! sen har jag inte dragit det andra i trappan ..Men men en vagn för 10 000 skall hålla då min brio för 4 000 :- håller för typ allt.
    Ja men det finns bara en vagn på marknade som ska tåla att dra upp för trappor..
    Sen om den kostar 10000 eller 4000 har egentligen inget med det att göra.. Och vissa drar buggan i trappor med utan att den går sönder..
  • malinkaunitz
    AnniPanni skrev 2009-09-15 14:33:05 följande:
    Jag har inte dragit någon av mina i trappor med barn i - dock ca 5 trappsteg varje dag UTAN barn i (eller mer än regnskyddet i varukorgen eller väska på)och det räcker för att handtaget ska ge upp - det är ju inte riktigt ok faktiskt...
    Jag har också dragit den utan barn mååånga gånger men inte har det hänt min bugga något.. så det är helt olika från vagn till vagn verkar det som
  • AnniPanni
    malinkaunitz skrev 2009-09-15 14:37:34 följande:
    Jag har också dragit den utan barn mååånga gånger men inte har det hänt min bugga något.. så det är helt olika från vagn till vagn verkar det som
    Visst är det så! En del håller en del håller inte, så är det bara
  • Miss Boring
    Nu behöver jag lite smakråd!  Vilken åkpåse skulle ni välja till en cam i heldenim? Jag vill inte ha rosa eftersom jag hade rosa topset i somras och har tröttnat på det.
    Tycker grönt är läckert till denim! Liksom rött... Är du en som tröttnar på glada färger är ju brun både jättefin och praktisk!
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Joddan

Vitt vitt vitt!

Det har jag!!! Längtar tills det blir lite kallare så man kan använda den också...

• SeriousGangBang

i söndags kom lillasyster
    men vi är fortfarande kvar på sjukan pga blåsljud på hjärtat...
    å jag som vill hem till vagnen undrar om de visste vad ja längtat så det gör det på rent djävulskap hihi
    nej jag vet ju att det är för hennes skull.. men ändå

• Fröken Småland
    SeriousGangBang skrev 2009-09-15 16:20:48 följande:
    i söndags kom lillasyster men vi är fortfarande kvar på sjukan pga blåsljud på hjärtat...å jag som vill hem till vagnen undrar om de visste vad ja längtat så det gör det på rent djävulskap hihinej jag vet ju att det är för hennes skull.. men ändå
    Grattis till lillan! {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19