Trynträ skrev 2009-09-15 19:51:55 följande:
Anonym (...) skrev 2009-09-15 19:31:18 följande: Att vara händig handlar om logiskt tänkande också som man nog bara kan träna upp till en viss grad precis som att alla inte kan bli mattegenier. Men visst går det att träna så man blir bättre inom något område, absolut.
Nej, sorry, men det där köper jag inte. Händighet är inget mysterium för mig. Det handlar om att öva upp sin motorik i kombination med logiken för de uppgifter man ska utföra.
Att jämföra det med att öva upp stämbanden som nedan (och nu ovan

) är inte helt möjligt eftersom det är svårare att träna stämbanden från ett rent kroppskontrollperspektiv även om jag faktiskt tror att de flesta kan träna sig till att sjunga hyfsat rent.
Kan väl tillägga att jag tror att alla (utom möjligen de med dyskalkeli) kan bli mattegenier också för den delen. Det handlar bara om övning.
Sedan så vill jag tillägga att jag tycker att det är jättebra att ni litar på era män och uppskattar billig och pålitlig arbetskraft- det är ju alltid nice. Själv kommer jag bara att ansöka om stämning om hantverkarna ej skulle klara tydliga instruktioner i framtiden. Det ligger nämligen inom min akademiska inriktning

.
Men hörrni, nu ska jag se vilka ntaurbegåvningar

de lyckas vaska fram i Idol idag. Trevlig kväll!