• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Michaela83

hur går det med filmandet ;)

Här har jag lekt papparazzi hela dagen, men endast fångat 2 utbrott .. Hon har mestadels blivit helt tyst och stirrat på kameran när jag börja filmat var väl inte den reaktionen hon väntade sig...

Klippen kommer på bloggen nåndag..orkar inte nu!

• tejp
    Michaela83 skrev 2009-10-19 20:39:11 följande:
    hur går det med filmandet ;) Här har jag lekt papparazzi hela dagen, men endast fångat 2 utbrott .. Hon har mestadels blivit helt tyst och stirrat på kameran när jag börja filmat var väl inte den reaktionen hon väntade sig... Klippen kommer på bloggen nåndag..orkar inte nu!
    Haha jodå Moses finns förevigad på de ena klippet värre än de andra. Det knäppa är att när jag ser på honom så tänker jag bara "håhåhå snacka kan dom ju, men det KAN INTE finnas nån som har värre humör än såhär" Så jag måste redan nu erkänna att Michaela och Mariah, är nån av era eller rent utav båda VÄRRE än Moses, då är det fan JÄVLIGT synd om er!{#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_cool}
  • Martha
    tejp skrev 2009-10-19 20:22:51 följande:
    Är det till dig eller till ungarna?
    Barnen..
    Havanna 05 & Malva 07
  • tejp
    Martha skrev 2009-10-19 20:44:24 följande:
    Barnen..
    Då tycker jag att det är dyrt! Tycker faktiskt egentligen att det är vansinnigt dyrt med vinterkläder och skor till barnen. Även om skorna är tjocka och aldrig så bra. Fötterna växer och helst vill jag köpa flera cm förstora skor för att vara säker på att dom ska räcka Det är ju som det är, skor kostar ju, vi brukar alltid köpa vikig goretex skor för 700kr paret och det är vansinnigt egentligen. I år blev det nå andra märkes skor i goretex, för i denhär åldern är det ju också tydligen viktigt med både märke OCH hur skorna ser ut
  • smarties

Gud så dyra skor till ungarna, nej nej, jag hade aldrig köpt så dyra, inte om dom inte förlänger sig själva, växer med ungarna, är oförstörbara och dom kan ha dom hela livet :P

• tejp

alltså Marit, förstå mig rätt Jag menar alltså att jag tycker att det är dyrt i allmänhet med 400kr för ett par barnskor, men det är ju inte speciellt dyrt jämförelsevis, för barnskor kostar ju mkt. Det finns ju inte direkt några billiga alternativ!

• smarties
    tejp skrev 2009-10-19 20:54:11 följande:
    alltså Marit, förstå mig rätt Jag menar alltså att jag tycker att det är dyrt i allmänhet med 400kr för ett par barnskor, men det är ju inte speciellt dyrt jämförelsevis, för barnskor kostar ju mkt. Det finns ju inte direkt några billiga alternativ!
    Joho, begagnat på tradera. Vilket jag tänker köra ända tills ungarna slutat växa! :)
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2009-10-19 20:39:11 följande:
    hur går det med filmandet ;) Här har jag lekt papparazzi hela dagen, men endast fångat 2 utbrott .. Hon har mestadels blivit helt tyst och stirrat på kameran när jag börja filmat var väl inte den reaktionen hon väntade sig... Klippen kommer på bloggen nåndag..orkar inte nu!
    Så fort jag slänger fram kameran, även om jag så smyger runt hörnet, så vädrar trollet ugglor i mossen! Då drar hon på sig änglasmajlet, och ser mycket bedårande och söt ut. Sätter sig stillsamt och leker teparty med dockorna.
    Kan svära på att sekunden innan jag kom in, då stampade hon på xander och slet honom i håret, ackompanjerat av ett avgrundsvrål!

Häromkvällen satt hon i soffan, och var på sitt värsta vrånghumör, bara vrålade rakt ut utan uppenbar anledning. Men när kameran kom fram, började hon sjunga "imse vimse"?! Vad fan!?

Tacka fan för att ingen tror mig, när jag säger att hon är totalt jävla extrem. Hon är ju även en mästare på att manipulera omgivningen! :-S
  • Martha
    smarties skrev 2009-10-19 20:55:57 följande:
    Joho, begagnat på tradera. Vilket jag tänker köra ända tills ungarna slutat växa! :)
    Fast det där med beg skor är väl inte så super bra för fötterna heller..  nu kanske det går an men inte när de blir större.. 
    Havanna 05 & Malva 07
  • Martha
    tejp skrev 2009-10-19 20:54:11 följande:
    Ja jo jag förstår hur du menar.. men som du säger så finns det ju inte direkt några billigare alternativ om man vill ha slit tåliga och vattentäta skor..
    Havanna 05 & Malva 07
Svar på tråden Poppispinglorna 6