• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Susstuss

tejp: Du behöver inte handla.. det räcker med att fika Tror det blir brownies med lite gott.. har inte hämtat mig nog efter helgen än för att kunna fundera ut mer

• Nirnaeth

Ullared..Gekås var verkligen kaos!! Det hade ju varit rekordmycket folk stog det i bloggen!

Jag har ju aldrig varit där förut, och var väl lite förberedd på att det kunde vara mycket folk. Men det var helt makalöst! Ville bara grina första minuterna.

Hittade nästan allt jag skulle ha, men det var dåligt med rätt storlek. Åt mig fanns det mycket på barnavdelningen Damstorlekarna var lite för stora för mig.

• Nirnaeth
    tejp skrev 2009-10-05 12:39:48 följande:
    Klart jag kan komma å äta av det som bjuds Brukar ju dessvärre inte bli så mkt shoppat Har handlat ett enda plagg någonsin från MeandI. Men räkna med mig då! Å jag måste också till ullared Här har vi haft sjukstuga. Moses fick så hög feber i lördags att vi blev skickade till akuten i falun och blev inskrivna på barnavdelningen. Är väl ett typiskt lördagsnöje. Nu är han iallafall mycket bättre, vettesjutton vad detdär var...
    Stackars Moses Skönt att han mår bättre iaf!
  • Michaela83

oktober är den månaden det är mest folk på året i Ullared..
    Hur var det med leksaker?

• Martha

Har vintersko funderingar... Malvas fot var näästan 15cm och vinterskorna efter Havanna är 16,5 ca..  Tror ni det räcker hela vintern?

Havanna 05 & Malva 07
  • Knastroll82
    Martha skrev 2009-10-05 19:00:02 följande:
    Har vintersko funderingar... Malvas fot var näästan 15cm och vinterskorna efter Havanna är 16,5 ca..  Tror ni det räcker hela vintern?
    Rekomendationen är väl att vinterskon ska vara 2 cm längre än foten, men allas fötter växer ju inte lika fort.
    Jag skulle avvakta med att köpa nya, men vara noga med att mäta fötterna med jämna mellanrum och se så skorna inte blir trånga.
  • Martha

Ååå jag vill oxå till Ullared.. Är det ingen som vill med? Hyra en stuga och åka ner? Villl inte åka över natten som vi gjorde förra året var rätt drygt..

Havanna 05 & Malva 07
  • bebis08
    Martha skrev 2009-10-05 20:36:28 följande:
    Ååå jag vill oxå till Ullared.. Är det ingen som vill med? Hyra en stuga och åka ner? Villl inte åka över natten som vi gjorde förra året var rätt drygt..
    Jag vill!!!
  • Martha
    bebis08 skrev 2009-10-05 20:48:47 följande:
    Jag vill!!!
    Va bra ;) Nån mer? Och när vill du åka?
    Havanna 05 & Malva 07
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2009-10-05 18:03:35 följande:
    oktober är den månaden det är mest folk på året i Ullared.. Hur var det med leksaker?
    Jotack..! :-S och jag som är så jävla folkskygg..fatta vilken pärs det var

Det fanns rätt mycket leksaker, tyckte jag iaf. Men jag vet ju inte hur det brukar se ut annars. Hittade då en del iaf, men köpte inte allt jag såg. Vill inte ge barnen för många julklappar, men det var svårt att hålla sig
Svar på tråden Poppispinglorna 6