Poppispinglorna 6
Poppispinglorna
Poppispinglorna
Halloj!
Åh ullared, dit vill jag med. Trist bara att alla i hela sverige vill dit innan jul...
Vi brukar ju åka så jag antar att det blir så i år med
Händer nått skoj annars för nån här? ![]()
o jag har också "ulla" inbokat, redan om två veckor! så himla skönt iom att vi har alla födelsedagar innan och omkring jul också!
Vi har redan börjat planera nästa resa
Skulle faktiskt vilja åka igen före jul, men det känns som en dålig idé. Vet faktiskt inte ens vad jag skulle köpa isf.
Till våren blir det iaf en till tripp, men jag är sugen på att vara där från fre-sön, tyckte inte jag hann med allt även fast vi var in två dagar.
Vi har redan börjat planera nästa resa
Skulle faktiskt vilja åka igen före jul, men det känns som en dålig idé. Vet faktiskt inte ens vad jag skulle köpa isf.
Till våren blir det iaf en till tripp, men jag är sugen på att vara där från fre-sön, tyckte inte jag hann med allt även fast vi var in två dagar.
Nirnaeth: Det var det vi anade, trots "jag ska aldrig hit igen"
Vi ska också åka till våren, för att handla inför sommaren. Med tanke på att det säkert blir mer och mer folk nu innan jul så skulle jag inte vilja åka en gång till, det som var i lördags räckte gott och väl
..åker till Ullared inatt..
Ska sova över en natt denna gång.. har åkt både "idiot turer" över ett dygn och stannat både en och två nätter tidigare och hitills.. gillar jag att övernatta, bäst, vill ha tid på mej att vela och fundera.. ;)
Bussturen var inget för mej =(
Den här ggn ska vi för första ggn bo i en uppställd husvagn på campingen.. var rätt billigt.. 4per/300:-
Annars har vi haft en sån där stuga för 4..typ par stugor..och har också bott i dom där gula "motell-lghterna" precis utanför ingången..
Men de versta jag gjort var när vi bodde på ett gammalt sjukhus som nu mer är pensionat/vandrar hem/ hotell...vad man nu ska kalla de.. råkade sedan en gång senare boka på samma ställe av misstag.. fy tusan.. där ska jag aldrig mer bo.. rena skräckfilmen.......många underliga saker hände där!!
Hej på er!
Nån som ska till Galaxen på tisdag?
Funderar på att åka dit med Melvin å kika på Cilla och Totte ;)
Vad händer på tisdag på Galaxen?